Zalim İstanbul 27. Bölüm Fragmanı - 2
1:07
1,397,047
KanalD
Reddit
Zalim İstanbul 27. Bölüm Fragmanı - 2 yayında! Nedim'den Cemre'ye zeytin dalı!
Agah, Nedim'e olan için çok üzgündür. Gözlerinin önünde yeğenine olanları fark etmemiş olması onu kahırdan kahıra sürükler. Bu üzüntüsünü de Nedim ile paylaşır.
Nedim'in ise başka planları vardır. Öncelikle Cemre'nin yanına gider. Cemre'ye uzatılan el başta Cenk olmak üzere herkesin kafasını karıştırır. Cenk, Cemre'yi kaybedeceği düşüncesine dayanamaz. Bir kez daha Nedim'in ondan hayallerini çalacağını düşünür.
Şeniz ise oldukça zor bir durumdadır. Sokakta kalan Şeniz'e hiç ummadığı biri tarafından yardım eli uzanır. Bu kişi Civan'dan başkası değildir. Bir taraftan da Cenk'i yanına çekmeye çalışan Şeniz için işler iyi gitmez. Cenk ve Şeniz büyük bir kaosa doğru sürüklenir.
Zalim İstanbul yeni bölümüyle Pazartesi 20.00'da Kanal D'de!
Genel hikaye
Antakya’dan İstanbul’a uzanan bir var olma mücadelesinin ekrana geleceği Zalim İstanbul’da; üç çocuğu ile Antakya’da yaşayan Seher’in, lojistik sektörünün devleri arasında yer alan ve aynı zamanda memleketlileri olan Agah Karaçay ile yollarının kesişmesi herkesi yeni bir sınava sokacak.
Yapım: Avşar Film
Yapımcı: Şükrü Avşar
Yönetmen: Cevdet Mercan
Öykü ve Senaryo: Sırma Yanık
Görüntü Yönetmeni: Volkan Aslan
Genel Sanat Yönetmeni: Naz Erayda
Oyuncular: Fikret Kuşkan (Agah), Deniz Uğur (Seher), Mine Tugay (Şeniz), Ozan Dolunay (Cenk), Simay Barlas (Damla), Berker Güven (Nedim), Bahar Şahin (Ceren), Sera Kutlubey (Cemre), İdris Nebi Taşkan (Civan), Ayşen Sezerel (Nermin), Gamze Demirbilek (Nurten)
#zalimistanbul #ozandolunay #simaybarlas #berkergüven #serakutlubey #baharşahin #zalimistanbulceren #zalimistanbulcemre #zalimistanbulcenk #zalimistanbulnedim

Коментари
  • Yusuf Keklikoğlu
    Yusuf Keklikoğlu

    ben büyüyüm

  • Free Love
    Free Love

    NEDİM:cemre uzat elini cemre uzatmaz... TANJU::ALİYİ ÇAĞIRIN !

  • umut emre Uğur
    umut emre Uğur

    TEK İZLEME SEBEBİM CEREN APTAL HUZUREVİ KILIKLI CEMREDEN GİNA GELDİ ALİK ALİK BAKMA MARİFETİ VAR SADECE

  • Seda Atik
    Seda Atik

    Nedim cenk üvey kardeş cenkin babası agah değil ceren cemrede üvey kardeş 😅

  • Kenan Huseynki
    Kenan Huseynki

    Pox kimi serial cekmisiz bu nedir donub dolasib eyni yere gelir bunu cekenin agli fikri hardadi

  • Hülya Özorpak
    Hülya Özorpak

    Şeytan seniz aptal nedim

  • Oyun evi
    Oyun evi

    Cemre niye tutmadin o eli keşke tutsaydin artık izlemiyecegim bu diziyi içimizi kararttiniz

  • oğuzhan koç fanı
    oğuzhan koç fanı

    Sakin cemre o kadar cenk 'in yanında oldum onu yalnız bırakma

  • Esmeralda Hostka
    Esmeralda Hostka

    Bu dizi ahlaksızlıkda Aşk ı memnu'yu geride koydu tebrikler...😏

  • Esmeralda Hostka
    Esmeralda Hostka

    Hayatımda bu kadar saçma bir dizi görmedim ya. Bir sürü namussuzu bir köşke toplayıb, insanların kafasında her türlü pisliyi yaptıracak düşünceler oluşturuyorsunuz.. Bir kardeş diğerinin kocasıyla, diğeri öbürünün karısıyla.. Kim kimin nesi belli değil.. Ahlaksızlık resmen..

  • Lale Durdyyewa
    Lale Durdyyewa

    Gerezekaly cemre nefret ediyom iyilik melegi olmak isdiyo beceremiyon Ceren nasilsa o ama o cemre ne isdedigini bilmiyo aptal kz. Bi Nedimi isdiyo bi Cenki salak 🤬

  • hakan terminator
    hakan terminator

    afferim lan civan ceketini çıkarıp şenise verdi iyi utandırdı...

  • hakan terminator
    hakan terminator

    agah saçlarımı boyatmış la haha

  • Roma Tv
    Roma Tv

    Cemre ile Nedim kavuşsun artik

  • Cengiz
    Cengiz

    Agah bey delikanlı adam çok iyi yaptı.kötüler cezasız kalmamalı dizilerde bari cezalandırılsınlar.

  • Elif Gürcü
    Elif Gürcü

    Ay şu cemre ne kadar baydı ya. Hemsıre ıken pacoz gurur kız ayakları smdı ağah bey parası ile mini mini giymeleri. Yanı gecın bunları ya. Oyunculuğu da cok sahte duruyor. Bir nedim bir cenk. Yanı baydı bence cemre cok ıyı oynuyor rolunu. Keske cemre yerine basrol o olsaydı. Evde ıkı kardeş kuzen cenk nedim damla bir evde cemre ceren cıvan. Ikı aile ıcı yanı.herkes dumduma. Bir mesajı var mı yok. Örnek var mi yok. Yok abisiyle aldatma. Yok karı koca ılıskılerı . VS vs. Bu ne ya. Bir acıtasyon. Ayyyy o cemre gene hepten salak .

  • Melike Betül
    Melike Betül

    Ya Nedcem videoları mesela 3-4. Bölümlerde ki Mabel Matiz şarkısıyla videoları 2 milyonun üstü izlenmesi var Cencem’in milyon üstü izlenmesi yok (varsa da gördüğüm videolar arasında değil) .... ❤️NedCem❤️

  • Ramal Tapdiqov
    Ramal Tapdiqov

    Cemre nedim yapin be qiciwlik edmehin

  • Professional Military
    Professional Military

    Zalim 💓💗❣❤🖤

  • Sizin Meslehetci
    Sizin Meslehetci

    MLM komponiyasinin, Bakı filialinda, kadr bazasinin yaradilmasi istiqametinde, kadr qebuluna start verilir! Ünsiyyetcil, intelektual xanimlar ve beylere üstünlük verilir. 0552793487, 0503833453, 0708438907. Derya xanim.

  • Şahin Abasov
    Şahin Abasov

    Afet cemre nedimi

  • makbule sus
    makbule sus

    cemre ne istediğini bilmeyen ukala

  • Sik Astira
    Sik Astira

    Bence cemre cenki seçmeli Cent küçüktü ama şehniz değil bence bunun Hepsini şehniz Hak ediyor

  • süper ekip
    süper ekip

    Hadi cemre nedim 'e elini💓 uzat, ceren sen de defolll😡

  • abdullah abdullah
    abdullah abdullah

    En sonda yerde yatan kim

  • Derya Muhacir
    Derya Muhacir

    BU GÜN GÜNLERDEN ZALİM İSTANBUL

    • Özür Dilerim
      Özür Dilerim

      Ama hala önizleme vermediler ne yazık ki

  • WWE FULL MATCHES
    WWE FULL MATCHES

    Şeniz artık kalıbını buldu köşkden atıldı

  • dilara burkay
    dilara burkay

    *Diziyi ve fragmanları izleme sebebim Ceren ama fragmanda yok şaka gibi .*

  • Nur koç
    Nur koç

    Diziden yoruldummm

  • Maria Puder
    Maria Puder

    Nedim❤️

  • Mekselina Gencdal
    Mekselina Gencdal

    Nedim ve cemre sahneleri olmasınnnn

  • Melike Betül
    Melike Betül

    Eğer elini tutarsa Cemned olur, tutmazsa Cencem olur. Bence tutmadı kendisi de tutmadığını da üzülerek giderken Cenk’in arabasını gördü ve ‘Cennkkk’ diye bağırdı ....

  • nostarji yıllar
    nostarji yıllar

    Üstündeki altın ve takıları satsa benim hayattan daha kral bir hayat yaşar

  • Rafael Rafael
    Rafael Rafael

    Yaziklar olsun cenk kendini vursun seniz kendini zehirlesin bi anda masum magdur olsunlar ama 20 yil isgence goren Nedim haksiz suclu degilmi?bide isterseniz ozur dilesin cenk cemre yapma cabanizi artik iyice anladik ama final yakindir bunuda boyle bilin NedCem yoksa size reytingde yok bundan sonra!!!

  • Hülya Yener
    Hülya Yener

    Bence o eli tutmali Cemre ,kardesinin Cenk'ten bebegi olduğunu bilse iğrenir Cenk'ten.Şu Cenk ile Cemre 'yi yakistiranlar midesizsiniz gerçekten.

  • Sems Kitchenworld1
    Sems Kitchenworld1

    En masum en güzel cift damlaylan civan 🥰😍

  • bulut bulut
    bulut bulut

    hadi hayırlı olsun hepimize cemre cenkçi oldu

  • Əminə Xəlilova
    Əminə Xəlilova

    Cenk ne ara iyileşdi 🤔

  • Əminə Xəlilova
    Əminə Xəlilova

    Zalim istanbulu 1 ci bölümünden izleyenler👍

  • Əminə Xəlilova
    Əminə Xəlilova

    Bu saatden sonra Nedimle Cemre aşkı imkansız bi şey

  • Arzu Gençoğlu
    Arzu Gençoğlu

    Orada belli Cenkin gerçekten Cemreyi sevmediği Cemreyi Nedime ait olan bir eşya gibi oyuncak gibi veya bi giysi gibi görüyor ağaya diyor yine benden alıp ona veriyosun diye dostum Cemre hiç senin olmadı Cemre Nedimi sevdiği için sen onu da elde etmek istiyorsun ve ne yazıkki elde ettikten sonra kalpten sevmediğini anlayacaksın seninkisi sadece Hırss Nedim hırsı o kadar zengin bi pskoloğa götursunler şu Cenki

  • arda uygur
    arda uygur

    cemreyle damla birlikte olsun nedimle de cenk. Agah Seher'i alsın Ceren delirsin babanne kötü yola düşsün. Şeniz psikoloğu öldürüp hapse girsin koğuş ağası olsun. civan da nurtenle evlensin. lütfen olsun bunlar

  • Claudia Ortega Reyes
    Claudia Ortega Reyes

    No nedim con ella nooooo Ceren y nedim 🙏 😍😍

  • ÇALIŞMA ATÖLYESİ
    ÇALIŞMA ATÖLYESİ

    Cemre o eli tutarsa ne bilim sanmiyorum zaten ucundan kediye ciger koklatir gibi gosteriyonuzda her bolüm fos cıkiyor her hafta izlemicrm desemde tutamiyorum irademi 🙄

  • hjkl gjöş
    hjkl gjöş

    Nedim ne cemre'nin olmasını istemiyorum çünkü çok mıymıntılar ama Cenk ve Cemre birbirlerini tamamlıyorlar bir elmanın iki yarısı gibiler ayrıca ikisinin de babaları sanıldığı kişi değil cenk'in babası muntazam cemre'nin babası da Civan ve ceren'den farklı birisi bölümlere dikkat ederseniz fark edersiniz

  • Ayşe Hatun Avcı
    Ayşe Hatun Avcı

    Cemre den gıcık almaya başladım Cenk'e mi yürüyor neee hemen hani Nedim'i seviyorduu 😬

  • Esra Özen
    Esra Özen

    0:52 de yerde kıvranan kimm

  • Hira Nur Benli
    Hira Nur Benli

    Inş.Cenk❤Cemre(başta Nedim❤Cemre istiyodum ama Nedim❤Ceren daha yakıstığını fark ettim...)🥰

  • Refiqe Humbetova
    Refiqe Humbetova

    Aygah kimi amcam olsaydi basim usde saqlardim

  • Mekselina Gencdal
    Mekselina Gencdal

    Ceren ve nedim olsun ve sahneleri çoğaltılsın

  • Arzu Çelik
    Arzu Çelik

    Cencem olmassa izlemem bu diziyi

  • eylul demir
    eylul demir

    Karar verin nedimmi cenkmi cemre kiminle olucak 🤔

  • Rabia boysan
    Rabia boysan

    Ya herkes sadece nedimin acısına odaklanıyor. Yaşananlar cenk için de kolay değildi. Nedim ayaklarını o çoçukluğunu kaybetti. Karanlığa hapsoldu. Babasından uzaklaştı. Annesinin hırsının kurbanı oldu. İlk defa aşık oldu o da nedime gidip duruyor. Babası nedimin, en güzel oyuncaklar nedimin, şirket koltugu nedimin.. Nedime üzülüyorum ama cenk içinde zordu yaşananlar. Karanlığa mahkum yaşamak ayağa kalkmamak kadar zor

  • A.S.K recnes şuk kalğo
    A.S.K recnes şuk kalğo

    Altın kelebekte inşallah sera ve Ozan alır çok tatlılar çünki 😍

  • Songül Karaca
    Songül Karaca

    Cemre nedime evet demeli ama şu salak merhamene deli oluyorum o bu salaklıkla çenklede kalabilir bu bölüm den sonra seyretme me kararı aldım

  • Rojin Karacar
    Rojin Karacar

    Yakında Seher ve Şeniz sevgili olacak diye korkmaya başladım ya

  • Rojin Karacar
    Rojin Karacar

    Ya ne Cemrey'miş abi en iyisi Cemreyle ben evleneyim sizde kurtulun bizde ya...

  • Əminə Xəlilova
    Əminə Xəlilova

    Bence Cemre Nedimi diyilde Cenki seçicek❤️

  • Gülxar Həsənova
    Gülxar Həsənova

    0:52 şenizin yerde can çekiştiğini görenler +1

  • sabina semedova
    sabina semedova

    Dizi cok. Sacmaladi hic izlenmiyir artik

Напред