Yasak Elma 64. Bölüm
2:9:19
920,046
Reddit
Yasak Elma 64. Bölüm Özeti:
Zerrin’in gelmesi Yiğit ve Lila aşkını başka bir yöne taşıyacaktır. Yıldız ve Ender Leyla’nın yapacaklarından korkup önlem almaya çalışsalar da; Leyla, arkasında Şahika’nın gücüyle hareket ederek onları ummadıkları yerden vurmaya çalışacaktır.
Yasak Elma Resmi BGsoft Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Oyuncuları:
Talat Bulut
Şevval Sam
Eda Ece
Nesrin Cavadzade
Tuvana Türkay
Şafak Pekdemir
Doğaç Yıldız
Barış Aytaç
Hakan Karahan
Buçe Buse Kahraman
İlber Kabaoğlu
Serkan Rutkay Ayıköz
Barış Kılıç
#yasakelma #yasakelma64 #medyapım

Коментари
  • Rossana De Esteban
    Rossana De Esteban

    Realmente uno se cansa de tanta maldad, manipulación que quedan impunes (los malos), y gente tan tonta (los buenos). Muy repetitivo!!!!

  • fatma qasanli
    fatma qasanli

    Allahım böyle şey olur mu Halit eski karısıyla dünür olacak😂😂

  • gulu gulu
    gulu gulu

    😂😂😂😂😂suepr seryal

  • Marveloussziqqan666 Vamos
    Marveloussziqqan666 Vamos

    1:44 ender akilli dusun ya. Eger ki Nadir akilli biriyse Z Ile yazdiysa Demekki Z Ile baslamiyordur adi

  • ألملڪہ أإيليـن
    ألملڪہ أإيليـن

    Mühteşem

  • Rayme Hudayim
    Rayme Hudayim

    Ei dunq a besle gargai ouisun guzunu leilqnln ishide ep ainl gercek hayata ta ep ainl oluyor

  • Zara Jalolova
    Zara Jalolova

    Shakiha fuuu blin skatina😡

  • Larissa Lisanne
    Larissa Lisanne

    Yildiz hem güzel hem yetenekli hem komik hem tatli!!! Bayiliiiiiiiiiiyormmmmmm bu tatliligaaaaa

  • Larissa Lisanne
    Larissa Lisanne

    Fox tv de sahika üzerine ekrem imamoglu propagandasi yapiyor hahahahah

  • Larissa Lisanne
    Larissa Lisanne

    Halitde asistan bozuntusuyla nekadar ilgileniyor. Isten ayrilcam, isten ayrilmicam..... deli leyla.. bu devirde kim is buluyorda, sen calismak icin nazlaniyorsun

  • LeylAyxa i-va
    LeylAyxa i-va

    En sonda Halit Zerrine kalıcak 😂😂

  • Y.
    Y.

    ya lütfen şu dizilerdeki kıyafet konusunu gerçekci yapsınlar. Hiç enderin ve şahikanın giydiği elbiseler işyerinde giyilecek tarz şeylermi?

  • A E
    A E

    Diziyi izlerken caner gibiyim ne karman corban iliskiler herkes birbirinin kuyusunu kaziyo

  • A E
    A E

    Leyla kendini kullandirmayi ne cok seviyor hem magduru oynuyo hem yilan olmayi deniyo acaba sonu bakirköy deli hastanesimi olur

  • Zizi_ 1988
    Zizi_ 1988

    Yaaa bu Şaika gerçekten coook oldu ya yeterin artık hep istediniz kazanamaz inanın canımı sıkmaya başladı bu dizi

  • Renaa Renaa
    Renaa Renaa

    Leyla senaristin akrabasimi?hep ora bura sokuyo onu.Yersiz bi insan.Ciksin artik diziden

  • Roya Quliyeva
    Roya Quliyeva

    Azərbaycandan izliyenlerrr ses eliyin♥️♥️

  • Ayse Ashrafi
    Ayse Ashrafi

    senarist salakmidir nedir sahika halitin nisanlisi yapti simdi leylayi ortaya atti leyla sahikanin dediklerini yapiyor boyle sacmalik dunyada olmaz ustelik bu dizi turk dizisi bizler muslumaniz..hristiyanlar bile boyle seyler yapmaz haliti mormon yaptiniz butun karilarini 1 eve toplayin bari

  • aylinn Mexmedd
    aylinn Mexmedd

    Şahika:Ben geldimmm Caner:Eyvah geldi Deccal😂😂😂😂

  • Iuliana Toth
    Iuliana Toth

    Yildiz ,unde este bebelasul ! ?

  • Bahar Zakirova
    Bahar Zakirova

    Halid herweyini kaybedecek, Yildiz resim sayesinde zengin olacaq

  • Samira Beddiaf
    Samira Beddiaf

    ممكن مترجمة

  • Valensia Lek
    Valensia Lek

    Halit, Zerrine kalacak gibi... Her kes kendi yoluna, ama Zerrin cok bekliyor, ona kalicak Halit, eminim

  • Fergie Fergie
    Fergie Fergie

    Ah leylaa

  • Metal Duygulu
    Metal Duygulu

    Ya lütfen şu leylayi çıkarın su diziden lütfen senarist ya soğan cucugu

  • Slime159 Slime for kids.
    Slime159 Slime for kids.

    Zerrin Amerikaya gedirken Lila başkaydı geri döndüyünde deyişmiş tanıdımı acaba?))))

  • deniz derya
    deniz derya

    Ay yildiz cok komik

  • Tesla the mükemmel
    Tesla the mükemmel

    Leyla bi cik su diziden be

  • eylul aktas
    eylul aktas

    Oo madam Endo😂😂😂😂

  • Aysel Abiyeva
    Aysel Abiyeva

    Yıldız: ben şişmanların en zayıfıyım ha ha😂

  • Aynur Huseynova
    Aynur Huseynova

    Sahikadan bir tek korkan ayni zamanda nefret eden bir tek ben olamam her halde

  • Dunyo Dunyo
    Dunyo Dunyo

    😘😘😘😘😘

  • Marji MF
    Marji MF

    su Leyla cok nankor cikdi...Halitle her gun yemegi cikdi ,kahveya cikdi ...Yildizden sakladi, bir ton iyilik yaptilar su kiza!!!! simdi intikam istiyor! neden Yildizden sakladi Halitle kahveler yemekl falan!!

  • tu da
    tu da

    Caner de niye leyla malina agzinin payini vermedi! Ne hakdan bahsediyor leyla?!😅

  • tu da
    tu da

    Su leyla kendisine nasil hergün yeni pagali kiyafetler aliyor😅

  • EE BGFK
    EE BGFK

    Ya bu Keyla baya šeytan kiz čikti vallahi. Tabikki Šaika az bur śeytan deģildi.

  • Amil Esedli
    Amil Esedli

    Lilanın saçın düzeltdiler bele daha yaxşıdı

  • Amil Esedli
    Amil Esedli

    Leyla anladıqda intiqam almaq isteyirsen al daha yuva yıxmaq Halitle evlenmek istemek nedi demek senin canında var imiş az deyilmişsen

  • leyla V
    leyla V

    Allah sizin belanızı versin şayka leyla kalb kirizi kecirdim siz nasıl bir yılansız 😾🖤

  • Fiko Ahmad
    Fiko Ahmad

    Zehra ve Akin coook muthis ikili oldular😍

  • Fiko Ahmad
    Fiko Ahmad

    Onlarin basi kelmi😁

  • Нурзат Орунбаева
    Нурзат Орунбаева

    Devami nerde?

  • Gunay Kaner
    Gunay Kaner

    Şahika ile Kaya oyunculuğu çokkk güzel. Çok gerçekçi performans sergiliyorlar. Müthiş bir performans. Müthiş bir oyunçuluk. Başarılar.

  • Iuliana Toth
    Iuliana Toth

    Ce teatru face Șahika asta ! Mare spioană !

  • gece gündüz
    gece gündüz

    Nadir tamm bi p..cc

  • Aicha Erdaulet
    Aicha Erdaulet

    Турктордун баары ушундай булардын маасуму жок баары тулку акча байлык алтын дегенде о оооо енелерин биле сатат,tilkiler

  • NB Bstnc
    NB Bstnc

    Leyla cok guzel Ama oyunculugunu begenmiyorum bilmiyom neden hiç bir dizide begenmedim Ama cok cok guzel 🤔ender ve yildiz muazzam aktorler bravo

  • تۇرك N
    تۇرك N

    Caner imer aysel. Bunlarla çalişa bilirsen 😂😂😂. Koskoca holdingde Aysel’le çalşyormuş ne tatlısın yıldız

  • Ulker Hashimova
    Ulker Hashimova

    Vah vah neler olmus.

  • diamondlar ada ve açelya
    diamondlar ada ve açelya

    yaa bu sahika tam bir yiiilan yaav son anda bir yerden cikip cikp duruyoo sinirim bozuldu😲😲

  • Ulvi Senullayev
    Ulvi Senullayev

    Yıldız👍👍👍👍

  • Ulvi Senullayev
    Ulvi Senullayev

    Şaikanı boğmak istiyorum.🤨🤨🤨

  • Sa Ra
    Sa Ra

    Ayyyyy yildiz o sari siyah kombinlen dügünlerde park Assistentler gibisin 🤩🤣🤣🤣🤣

  • bir uşaq şagird
    bir uşaq şagird

    1:51:26 gülüşe bak yaa😂

  • Dirk Jan
    Dirk Jan

    LEYLA ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

  • Kubra Kbr
    Kubra Kbr

    Ben Nadir'i arayan Z'nin Zehra'nın annesi Müzeyyen olduğunu düşünüyorum. Ölmemiş ve işbirlikçi olabilir. Zaten sürekli geçen bölümlerde Ender'in Erim'le olan sahnelerinde Zehra'ya zoom yapıldı. Bu bölümde Lila ile annesi sarılırken Zehra'nın burukluğuna değinildi. Nadir'i arayan Z bence ölmemiş olma ihtimali bulunan Zehra'nın annesi Müzeyyen. Eğer Zehra'nın annesi ölmemişse Caner'le yeniden bir araya gelebilirler. Çünkü Zehra üzgün olacak ve Caner de onu teselli etmek isteyebilir.

  • Esena
    Esena

    Sonu fena bitti varya wooww

  • Bjsjd Jxjdjd
    Bjsjd Jxjdjd

    Enderi seviyirom Yildizda

  • Triyana Kilic
    Triyana Kilic

    Kedinin adi vasbi mi😃😃😃😃

  • Ilqar Rustemov
    Ilqar Rustemov

    Şahikanin performanina Oskar bile az Valla

Напред