Karıma Aşıksın🔥 Benim Cemre'ye İhtiyacım Yok! | Zalim İstanbul 21. Bölüm
10:07
341,277
Avşar Film
Reddit
"ZALİM İSTANBUL" Tüm Bölümler / Full HD (Dizi)
👉 bgsoft.info/seedPLGq8JCkcsJKBqzr8yUwX6OPqJrSwopGO5.html
"ZALİM İSTANBUL" YENİ FRAGMAN YAYINDA!
HEMEN İZLEYİN; zalimistanbul.com/fragman
ZALİM İSTANBUL | KAMERA ARKASI
bgsoft.info/seedPLGq8JCkcsJKBqQBs3fx8ZkShn8CL7aJjP.html
Her bölümden en özel kamera arkası görüntüleri, röportajlar ve çok daha fazlası için ZALİM İSTANBUL BGsoft kanalında.
HEMEN ABONE OLUN; zalimistanbul.com/youtube
ZALİM İSTANBUL'un yirmi birinci bölümü 2 Aralık 2019 Pazartesi akşamı Kanal D ekranlarında yayınlandı. 21. bölümden en özel sahneleri Avşar Film BGsoft kanalından izleyebilirsiniz. Yorum yapmayı, beğenmeyi ve videoyu paylaşmayı unutmayın.
ZALİM İSTANBUL 21. Bölümden Özel Sahneler
HEMEN İZLEYİN; bgsoft.info/seedPLGq8JCkcsJKBSRTyblp3ShIFkq1aXqG9e.html
Avşar Film BGsoft kanalına abone olarak yüklenen tüm videolardan anında haberdar olabilirsiniz.
HEMEN ABONE OLUN; avsarfilm.com.tr/youtube
Oyuncular:
Fikret Kuşkan (Agah Karaçay), Deniz Uğur (Seher Yılmaz), Mine Tugay (Şeniz Karaçay), Ozan Dolunay (Cenk Karaçay), Simay Barlas (Damla Karaçay), Berker Güven (Nedim Karaçay), Bahar Şahin (Ceren Yılmaz), Sera Kutlubey (Cemre Yılmaz), İdris Nebi Taşkan (Civan Yılmaz), Ayşen Sezerel (Neriman), Gamze Demirbilek (Nurten)
Yapımcı: Şükrü Avşar
Yönetmen : Cevdet Mercan
Öykü/Senaryo: Sırma Yanık
Görüntü Yönetmeni: Volkan Aslan
Genel Sanat Yönetmeni: Aynur Topalak & Aslı Özdemir
Resmi Sosyal Medya Hesapları:
instagram.com/zalimistdizi
facebook.com/zalimistdizi
twitter.com/zalimistdizi
#zalimistanbul #kanald #dizi

Коментари
  • Avşar Film
    Avşar Film

    Zalim İstanbul 22. Bölüm Fragmanı YAYINDA! Balayında Neler Oldu?💥 bgsoft.info/hd/video/l5utqqDC0qvPfKQ

    • New day
      New day

      Full dizi nerden bulabilirim lutfen??? Siz parca parcami load yapiyorsunuz? Yurt disindayim full 21 bolum icin geldim youtubea fakat yok her sey parcali Boyle bakmak istemem, lutfen baska diziler gibi full bolumleri BGsofta koysaniz cok iyi olur yoksa tek kimse bilmez bakarim artik, siz cok Zor yapiyorsunuz herhalde, bye

    • Еафетина Мамедова
      Еафетина Мамедова

      😻😻😻😻

  • aylin gamboa
    aylin gamboa

    cenk❤️cemre👍

  • Gülsüm Alemdar
    Gülsüm Alemdar

    Nedimin ben karıma güveniyorum sozu

  • Kasimova Maftuna
    Kasimova Maftuna

    Evet Cenk çok tatlı 😘🤗

  • Esma x
    Esma x

    Şuan nedimin istediği tek şey intikam yazık valla cemreye kiymasaydin bari

  • Esma x
    Esma x

    Bu saatten sonra nedim ve cemre olmaz ya üzdün nedim valla herkese tamam da cemreye olmadı bu

  • OKTAY
    OKTAY

    "senin karına o tekerlekli sandalyedeki zavallı çocuk aşıktı" bu da demek oluyor ki nedim artık cemreyi hak etmiyor

  • Asalet Simsek
    Asalet Simsek

    Bu nedim iyileşeli nekadar oldu yaa ne laflar sokuyo kelime oyunları falan özgüveni de tavan yıllarca sandalyede oturmuş bi adam için bu kadar ı fazla değilmi

  • Curti
    Curti

    #CemNed ♥

  • New day
    New day

    Full diziyi nasil izlenir lutfen,?????? Boyle parca parca hayret bir sey

  • Tahira Rahimova
    Tahira Rahimova

    Nedim atasi kimi hereket etmek istemir sadece. Ozu ile mubarize aparir. Oz hisslerine ustun gelmek isteyir.

  • Marialena Mekeridou
    Marialena Mekeridou

    I don't know Turkish can someone tell me what happened?

  • ali veliev
    ali veliev

    ya bu kizin cocuga soyledikleri unutuldu galiba. sana acidigimdan yardim etdim mesela. ama kardesh gibi sevdigimden de digebilirdi dimi acimak sahte sefkattir. ama severek yani cokca yonu vardir sevginin dimi sevgiyle sefkat goztermek fatkli bisey. iste nedim o yuzden sahte sefkat dedi...neden cenkin sonda cemre duydu diye sevinerek gitdigini gormedi... ya nedimin belkide acidigini bilse bile eski zamana. cemrenin yaninda oldugu zamana geri donmek istedigi icin oylece sandalyesinde oturup kaldigini kimse gormuyor. nedim cemre. siz cok guzelsiniz..... cenk asla bu yaptigin pislikler unutulmayacak....

  • Çağlar Aktuğ
    Çağlar Aktuğ

    nedim cemre böyle daha iyi ya yap ya evleniyoruz işte o kadar cenk ceren hamile bebek babası işte

  • Cxxrn *
    Cxxrn *

    artık bi netlik olsa keşke

  • Cxxrn *
    Cxxrn *

    cenk ve nedim olmasını o kadar çok istiyorum ki

  • Göksel Ülkar
    Göksel Ülkar

    Pislik cenk nedimi kiskirtiyo cemreyi gorduya cemre duysunda nedimden vazgecsin onu sevsin diye çok beklersin cenk cemre senin bebeğin babasi olduğunu ogrensin işte o zaman senden tiksinecek nedim bir öğrense sizin evlilik sahte o zaman gör sen Nedim cemre aşkını şenizin kuklası sahtekar yalancı kıskanç cenk nedim cemreyi seviyor diye istiyor cemreyi yoksa cemre yi begenmezdi

  • Arzu Gençoğlu
    Arzu Gençoğlu

    Şeniz ve Cenk siz Nedimin s*ctiği b"ka kurban olun mikroplar

  • Mba A7
    Mba A7

    Nedim Icin bakiyordum. Ama simdi nedim icin bakamiyorum

  • birsen schnell
    birsen schnell

    Cenk ve Cemre için izliyorum ve biliyorum, bu ikisi çok güzel olacak #cencem 🔥🔥🔥

  • grey wolf Wolfland
    grey wolf Wolfland

    Bu sahnede Sera Kutlubey Cemrenin gerçek aşk acısı çekmesini çok güzel oynadı,gözlerle aşk acısını çok güzel yansıttı,izleyicilere hiss ettirdi......Sera çok zarif ilginç güzelliğin var...

  • Dilek Demir
    Dilek Demir

    Bence cenk ve cemre olmali

  • Yağmur hasret
    Yağmur hasret

    Nedimin Cemresi💖

  • Nfs Karaca
    Nfs Karaca

    Nedim ve Cemre Çok SAÇMA 🙄🙄🙄IÇİNE ETTINIZ DIZININ😑

  • Revane Bagırova
    Revane Bagırova

    Intiqam deyir cerenin iyrenc planlari seniz desem makine kimi ancaq senari yazir neyin kafasini yasayir bunlar bu dizinin tek gerceki cemre ve cenk

  • Revane Bagırova
    Revane Bagırova

    Cenk acik sozlu mence cemreni cenk hak edir nedim sinir bozucudu ne istediyi belli deyil

  • Ulker Javadova
    Ulker Javadova

    nankor nedim

  • Songül Acet
    Songül Acet

    cenk ve cemre

  • Hoseok’s Snakeu
    Hoseok’s Snakeu

    Cenk’ten nefret ediyorum...

  • M A
    M A

    Cenk burda Nedim’e ‘karınla olan geçmişimi biliyorsun’ diyor yani karınla yattım diyor açık açık. Sonra da KARIMA AŞIKSIN diye Nedim’e sinirleniyor işte Cenk’in karaktersizliğini gösterdiği onlarca sahneden yalnızca biri. #CemNed

    • Gigi gigi
      Gigi gigi

      Karaktersiz o.ç babandir kodumun piçi siktir

  • the new classic
    the new classic

    Heyt be Nedim

  • Привет Hello Salam Merhaba
    Привет Hello Salam Merhaba

    Cenk o kadar serefsiz ki bu durumda hala cocugunu Nedime kakalamaya calisiyor 😂

  • Nurcan Polat
    Nurcan Polat

    Nedim şuan cemre sayesinde ayakta cemre sırf nedim iyi olsun diye mutlu evli rolü oynadı. Nedimde öfkeden ayaga kalktı şuan nankörlügün dibini yapıyor cemre senin için daha napsın nedimmmm

  • Muzaffer Gündoğan
    Muzaffer Gündoğan

    Daha çok reyting düşecek kiimm kimmle belli deegil cemre nedime asiksa neden cenk peşinden hep dolaşıyordu

  • Xanum Soltanova
    Xanum Soltanova

    Cenk çok tatlı😁

  • Hadeeqa Hussain
    Hadeeqa Hussain

    Can someone please translate this scene for me 🙏🙏😁

  • Ilhame Kerimova
    Ilhame Kerimova

    Üzsüzlüyə baxe cenkdəki utanmaz utanmaz hələ də danışır.

  • M. Ktnn
    M. Ktnn

    Cenk ne kadar serseri tipli olsanda naif olduğu gerçeğini değiştirmiyorsun bebeğim 😍 8:10

  • Sena 1907
    Sena 1907

    Nedim doğru söylüyor aslında o tekerlekli sandalyede yalnızdı onu anlayan tek bi kişi vardı oda cemreydi yani muhtaç gibi bişeydi ona aralarındaki bu yardımlaşma hangi ara aşka dönüştü cemre desen cenkin demesiyle bi bölümde aşık oluverdi hangi ara olduysa artık cemrenin ona yardımını aşka çevirmeyin en başından beri cenkle tutkulu kavgalı bi ilişkisi vardı

  • Aysun Alyali
    Aysun Alyali

    Helal olsun Cenk sana bravo

  • Аydan Rasulova
    Аydan Rasulova

    Bu dizide sonunda uzulen taraf Cenk olucak🥺

    • Göksel Ülkar
      Göksel Ülkar

      Beter olsun

    • Hoseok’s Snakeu
      Hoseok’s Snakeu

      Аydan Rasulova hakediyor

  • Johanna Orleans
    Johanna Orleans

    acaba komple bölümler neden BGsoft yüklenmiyor????? fragmanlarla daha cok klick toplamak icinmi?????

  • Fifi Fifi
    Fifi Fifi

    Ikisi kardesse DNA si aynimidir? Bebegin

  • Duygu Abasti
    Duygu Abasti

    Cenki daha çok sevmeye başladım 😍

  • Mary Ksf
    Mary Ksf

    Nankör!

  • elif erdoğan
    elif erdoğan

    Aslında her şey aptal doktor ve agah yüzünden oldu lan

    • mavi kalp
      mavi kalp

      Hayır bu yollu Nedim seçti ıntikam yollu

  • Maryam Isaeva
    Maryam Isaeva

    Ceren kötu bir kiz ama Cemreden daha güzel cemrenin o köfte dudaklari o burni iiiyyyyyyyy

    • merlin morgan
      merlin morgan

      @Maryam Isaeva 👍👍👍👏👏

    • Maryam Isaeva
      Maryam Isaeva

      @grey wolf Wolfland SEN NE DIYORSUN BANA ESTETIK DOKTORU LAZIM DEĞIL! BENCE GIT SEN KENDINI BIR PSIKIATRISTE GÖSTER!

    • Maryam Isaeva
      Maryam Isaeva

      @grey wolf Wolfland YAAAHUUUU, SEN YONETICIMISIN LAN? ZAVALLI SENSIN ANLADINMI! KENDINI BU KADAR KÜÇÜK DURUMA SOKUYORSUN!

    • Maryam Isaeva
      Maryam Isaeva

      @grey wolf Wolfland ULAN BE SENIN KALBIN ESTETIK ANLADINMI!!!!

    • Maryam Isaeva
      Maryam Isaeva

      @grey wolf Wolfland ağzimi bozdurma bana, sen kimsinki benimle boyle konuşuyorsun, seen eğer bu dizideki cemreyi bu kadar çok seviyorsan git evlen bu bir.Ikinciside ben diyorumki ceren dizide kötu oynuyor. Hepimizde biliyoruzsi onlar hayal ürünu. Sen git kendi kalbine bak tamammi kalbine bok senin ağzimi açtirma! Ayrica sana diyim ben orda dedimki dudaklari estetik yaani çirkin, ve burnu kötu! SEEEN BIR NEFESE KAÇ ŞEY YAZMIŞSIM GIT SEN BIRAZ LAFCAMBAZLIĞI ORĞE N SONRA GEL KONUŞ!

  • Renat Ramalov
    Renat Ramalov

    Lan oğlum bi daha söylicem,köpek gibi aşıksın😁👍Yürü Damla

  • Xeyal Mirzali
    Xeyal Mirzali

    Cenkdeki yuze bak hala diyor cocuk senden

  • elif erdoğan
    elif erdoğan

    ARTIK CEMRE VE CENKİN DE İYİ VEYA KÖTÜ SAHNESİ OLSUN ABİ CENK YOKMUŞ GİBİ DAVRANIYOSUNUZ NE BİLİYİM AĞLASIN ZIRLASIN DİZİNDE PAT DİYE SENİ SEVİYORUM DEMESE DE SANA İHTİYACIM VAR DESİN BENİM YANIMDA NEDİME AĞLAMA FALAN DESİN

  • No one
    No one

    Hayatimdaki Cenk kadar şerefsiz bir karakter görmedim ben! Sırf cemre duysun diye böyle yapti. Sinsi, Zavallı, gıcık, iğrenç 😷

  • mavi sayfa
    mavi sayfa

    Cemreye Çok sinir olmaya başladım yaaa

  • Reva Aksoy
    Reva Aksoy

    Ya bu dizi de gunluk diziler gibi yol kat edemiyor...qaliba artik izlemicem.

  • Ayse Daw
    Ayse Daw

    Ceren karakterini sevenler onun paradan ve zenginlikten baska bir derdi olmadigini bile bile yine de seviyorlar birde ablasinin annesinin arkasindan cevirdigi numaralari yaptigi kotulukleri gordukleri halde Bizde hep iyiler sevilir sanirdik oyle degilmis birileri bu konulari arastirsin derim toplum psikolojisi bozuluyor mu yoksa hep boylemiydi???

  • Filiz Karabudak
    Filiz Karabudak

    Kendini ne güzel kandırıyorsun Nedim .Nasıl ağır cümleler..göm Cemre yı göm..o pislik ceren de hep dört ayak üstüne düşsün..#CemNed SENİN CEMRE'YE İHTİYACIN VAR NEDİM AŞK YÜRÜRKEN DE LAZIM TEKERLEKLİ SANDALYEDE DE ..

  • Zaur Quliyev
    Zaur Quliyev

    Ah nedim.ah

  • GÜLCAN DİNÇER
    GÜLCAN DİNÇER

    Nedim Cenki ifşa etmiyor çünkü baba ve yenge'sinin yaptığı hatanın bedelini ödüyor, Cemre'ye yaklaşırsa kınadığı babasından farkı kalmaz, yaşadığı ve mağdur olduğunu düşündüğü herşeyi haketmiş olduğunu peşinen kabul etmiş demektir.

  • Fatma Yıldırım
    Fatma Yıldırım

    Bu nasıl iş ya, hiçbir duruma yürek dayanmıyor. Cenk'e bakıyorum üzülüyorum, Cemre'ye bakıyorum üzülüyorum, Nedim'e hepten üzülüyorum.

  • GÜLCAN DİNÇER
    GÜLCAN DİNÇER

    Ah💕 Cenk tokat gibi gerçeği vurdu yüzüne nedimin "Karıma aşıksın." Cenk Cemre balayına çıkıyor nedim ceren yüzsüzler de peşi sıra gidiyor böyle kepazelik görülmemiş🤑🤑🤑

  • Gigi gigi
    Gigi gigi

    Sonuna kadar Cenk💕Cemre

Напред