Hercai 28. Bölüm 2. Fragmanı
1:11
2,403,853
Hercai
Reddit
“İntikamdan doğan imkansız bir aşkın hikayesi”
Yapımcılığını, Mia Yapım Banu Akdeniz üstlendiği, "İntikamdan doğan imkansız bir aşkın hikayesi" mottosuyla yola çıkan Hercai'nin başrollerini Akın Akınözü, Ebru Şahin, Gülçin Santıroğlu, Serhat Tutumluer, Ayda Aksel, Macit Sonkan, Serdar Özer, Oya Unustası, Tansu Taşanlar, İlay Erkök ve Duygu Yetiş paylaşıyor.
Hercai BGsoft Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/LGu6Vu
atv Resmi BGsoft Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
Hercai Web Sayfası; goo.gl/ziLDeQ

Коментари
  • Besma Akademi
    Besma Akademi

    HarYa ❤

  • Hamza Delici
    Hamza Delici

    Desteğiniz için teşekkür ederim. İyi ki varsınız.

  • Aslı Azakoğlu
    Aslı Azakoğlu

    Artık bir şeyler açığa çıksın. Hercai sevdiğimiz bir dizi fakat seyirci olarak artık sıkılmaya başladık. Her hafta dön dolaş sürekli bi bağırış çağırış aynı olaylar vs... Göründe bakın muhteşem oyuncu kadrosuyla "babil dizisi" alıp götürecek reytingleri. Bi hâl çaresine bakmanızı tavsiye ediyorum.

  • Narges Narges
    Narges Narges

    Akşam oldu, neden bize katılmadın?🙄🙄🙄

  • Narges Narges
    Narges Narges

    Reklam nerede?😡😡😡

  • Amir Sabre
    Amir Sabre

    Fragmannn yaaa

  • Имрон Расулов
    Имрон Расулов

    Зур тенч

  • Ahmet Kılıç
    Ahmet Kılıç

    Yeni fragman için yazmayı düşünüyordum lakin tutamadım kendimi. Artık geçmişi eseleyip durmak yerine bazı gerçekleri ya da yanlışları düzeltmek gerekiyor.

  • Merjen Hudayberdiyewa
    Merjen Hudayberdiyewa

    En kısa zamanda bu dizi bitsin bence çok saçma aşırı derecede saçma bir dizi oldu hele baş rol oyuncuları kısa zamanda final yaparlar umarım 👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾👎🏾

  • Aysel Serdarova
    Aysel Serdarova

    Neçe heftedi yeni bölum verilmir

  • Fatoş
    Fatoş

    Yeter ya ağlamaktan efkarlık Tan öyle sahnelerden bıktım ya Yeter ya azıcık mutluluk

  • DoD๛ Crazyツ
    DoD๛ Crazyツ

    .

  • azize gündüz
    azize gündüz

    Lutfen ebru şahin eskisi gibi ol akin la aranda ne geçtiyse diziye yansitma bakışlarından bile belli oluyor biraz daha samimi ol cok soguk duruyorsun

  • Tunzale Mamedova
    Tunzale Mamedova

    44 saniyedeki sahneyi kesmişler 🙁

    • LooLoo Omar
      LooLoo Omar

      Ayn

  • Wangci
    Wangci

    Keşke böyle sahneler olmasa, hayaya edebe daha çok önem verseler...

  • Damet Seyidov
    Damet Seyidov

    Cooooox seviyorum bu diziyi bawarilar harikadi,heyecandan ölüyorum bu diziye bakdikca

  • Damet Seyidov
    Damet Seyidov

    Bebek gelsin artik,bi o yata girsinler bunlar böyle kari kocami olur lütfen bebek bebek

  • Damet Seyidov
    Damet Seyidov

    Bebek gelsin artik,bi o yata girsinler bunlar böyle kari kocami olur lütfen bebek bebek

  • Guldogan Esin
    Guldogan Esin

    Bu hic adil değil benim tv yok netten izleyememek cok kotu

  • keça kurda
    keça kurda

    Gerçekler artık ortaya yavas yavaş çıksın 17 bölümde aynıydı 27 ci bölümde bi fark yok hala sırlar ayni sıkmaya başladınız bence

  • Öykü
    Öykü

    imkansız aşk diye bir şey kalmamış

  • Nisa Dikmen
    Nisa Dikmen

    Karne hediyesi

  • Зулфия Васипова
    Зулфия Васипова

    3 fragmanı isteyenler varmı

  • Ecem Çamkiram
    Ecem Çamkiram

    BU GÜN GÜNLERDEN HERCAI

  • Yuldasheva Xushisa
    Yuldasheva Xushisa

    Aman ya bu geçe herçai ölurmu? Çoook özledim 🤗🤗🤗🤗🤗

  • Seva Bagirova
    Seva Bagirova

    Yaman maraqli fraqman idi.bu il bu fraqmani ne cox gozledim men😂

  • Aika Kanatbekova
    Aika Kanatbekova

    Сегодня во сколько будет прямой эфир

  • lovely music
    lovely music

    Gel indi mirani tutda 😂😂

  • Mehtap Cosman
    Mehtap Cosman

    Ben böyle saçma bir dizi..ve bukadar beceriksiz oyuncular görmedim...

    • LooLoo Omar
      LooLoo Omar

      Izleme o'zaman bu saçma dizi'ye 🤓

    • sanem layli
      sanem layli

      Niye ne oldu ve ne degisti niye boyle diyorsun ki ala ala 😑

  • Aynur İmret
    Aynur İmret

    OMG oha bastan sarip izleyen var mi😍😍😍😍😍😙😙😘😘😚💏💋💋💋💋💋❤❤❤❤💓💓💓💗💘💘💝👍

  • Mesude Yılmaz
    Mesude Yılmaz

    Yeter artık gerçekten işin cıvkını çıkarttınız dizinin tek konusu sanki Reyyanla Miran'ın aşkıymis gibi davranıyorsunuz sevgili senarisler madem öyle diziden bütün oyuncuları çıkarın sadece Reyyan ve Miran in cıvık cıvık aşkını izleyelim boşuna diğerlerine para ödememiş olursunuz hem. Ayrıca hiç güzel bı fragman değil bunların öpüşmesini görmek zorunda değilim midem bulandı 🤢 Azizenin yalanları ortaya çıkar diye bakıyorum sürekli ama her fragmanda Reyyan ve Miran i görmekten sıkıldım . Artık izlemiyorum bitmiştir benim için

    • Vusale Hemidova
      Vusale Hemidova

      Yawadiqlari bir awk olsa bari. Pijama koltuk awki. 😂

    • Vusale Hemidova
      Vusale Hemidova

      Heee ancaq bularin paw paltarli gic gic yataqda yatmasin veriller. Yaxwiki azizeninde sirlari var arada reytinq duwen kimi onu verillerki camaat desin goresen azizenin sirrri nedi. Azizenin sirrinden bawqa hec bir wey maraqli deyil cwvir tati vur tati. Ergenlerde miranla reyyani yan yana goren kimi ozderinnen gedirler. Onlarinki dizi izlemek deyilki ancaq reyyan miran izlesinler bow bow

    • sanem layli
      sanem layli

      Ne istiyorsun be sen sen niye cineniyorsun👀🤭 ne guzel ask yasiyorlar 🥰🙄

  • Nadiye Acar
    Nadiye Acar

    Hercai dizi mütiş

  • nergiz. hesenova.
    nergiz. hesenova.

    Hercayi iyiki varsin iyiki miran reyyan var sizleri okadar seviyorumki

  • nergiz. hesenova.
    nergiz. hesenova.

    Sanki hercayi kaç yildi bekliyorum

  • Mirzeaga Veliyev
    Mirzeaga Veliyev

    Sabırsızlıkla bekliyorum 28 bölümü izlemeye😍😍😍

  • Bahar Quliyeva
    Bahar Quliyeva

    Bu nedi bezdik iyrendik opuwmeye baxmagdan oyun yoxdu oyun senarist deyesen tema tapmir

  • hhlhouhhjbb blhkghkyf
    hhlhouhhjbb blhkghkyf

    muhteşem fragman inanılmaz .süper ❤❤😍😍

  • Marisa Suárez
    Marisa Suárez

    Hercai en español

    • Marisa Suárez
      Marisa Suárez

      Porque no lo ponéis en español

  • Zulfiyye Hesenova
    Zulfiyye Hesenova

    Evdar xanımlar ve ya 2 çi iş axtaran xanımlar yaşınızdan aslı olmayaraq heç bir sərmayə qoymadan sizə uğur qazanacağınıza bir işə dəvət edirem. Məlumat üçün 0558277668 nömrəsinə 🔚 yaza bilersiz

  • Sema Store
    Sema Store

    Son 1 gun😄

  • İlhame Memmedova
    İlhame Memmedova

    Allahim Reyhan anasida hamile qaldi amma he Reyhan hele hamile kalmadi inşallah bu bölümde hamile olacaq mence yaqin cixir onda Reyhani xesde xanaya aparanda doxdular deyeceki hamiledir bence mirana baba olmaq cox amma cox yaqisacaq

  • Pía Mackarena Povea Castillo
    Pía Mackarena Povea Castillo

    No entiendo nada hahahaha cuando subirán el capitulo 28! amo demasiado la serie!!!!

  • Hanna Nesirli
    Hanna Nesirli

    ŞARKI ......👍❤👍❤👍❤👍❤👍❤👍deyilmi ??????

  • gwgw gwgw
    gwgw gwgw

    Miran Reyan😍

  • Hayat Uzan
    Hayat Uzan

    OMG urdu subtitles .. Please😫🙏🙏💓 hercai dubbing in urdu for Pakistani fans.. Please all pakistani Love reyyan and miran

  • Nermin Islamova
    Nermin Islamova

    Ama 1 sezon muthiş

  • Nermin Islamova
    Nermin Islamova

    Benim icin artik opuşmeleri bile yapmacik

  • Nermin Islamova
    Nermin Islamova

    Akin resmen reytingden dusurdu diziyi

  • Edward Dnmz
    Edward Dnmz

    Lan 2 hafta tatilmi olur ne izlediğimi unuttum🥵

  • Vehdo 50
    Vehdo 50

    2 günümüz kaldi insallah Allah izin verirse sabirsizla bekliyorum offf.😍😍😍 BIRDE NE OLURSUN RIZA VE CANER GELSINLERRR NEDEN BIR ANDA DIZIDEN GITTILER ANLAMADIM . VE CANEREDE BIR KIZ GEGIRSINLER LÜTFEN .

  • Sadam Köstekci
    Sadam Köstekci

    HERCAİ baştan sona izleyenler burdamı beğenmeyi unutmayın

  • Cengiz Adım
    Cengiz Adım

    En sevdiğim sahne öpüşme sahnesi 💏💏💏👄👄👄

  • sevda w
    sevda w

    Şarkı çok iyi olmuş 👌😊

  • Ali PINARLI [TR]
    Ali PINARLI [TR]

    Size bi spoiler vereyim Zehra ölecek ama nasıl bilmiyorum diziden çıkacak yani

    • Ali PINARLI [TR]
      Ali PINARLI [TR]

      @meryem süma sağol tşk ben en okuduğumda öyleydi siliyioö yourumu yanlış bilgi vermeyi m

    • meryem süma
      meryem süma

      Ölmeyecek ya ne ölmedi kısa sure ayrılacak dedi banumia

  • Nermin Haqverdizade
    Nermin Haqverdizade

    ♥️♥️

  • дина алиева
    дина алиева

    Reyanni kiafetleri kutu

  • Stefan Yankov
    Stefan Yankov

    MUTLU ILAR2020

  • sulh qushu
    sulh qushu

    Üzlerinin gülüsüne sevinenler :)

  • Sama Heyderli
    Sama Heyderli

    Bunar opusendede hec xow gelmir

  • Aleyna T
    Aleyna T

    DEUTSCHER UNTERTITTEEELLLL YEAAHHH

Напред