Damla ve Civan Şeniz'e yakalandılar! - Zalim İstanbul 24. Bölüm
06:13
914,016
KanalD
Reddit
Zalim İstanbul 24. Bölümde Damla ve Civan, güzel geçen günün sonunda Şeniz'e yakalanıyorlar ve aşkları bitme noktasına geliyor!
Civan, şirkete Nedim'i bıraktıktan sonra soluklanmak için bir çay ocağına oturuyor. Telefonda da Damla ile konuşuyor. Damla, şirkete geldiğini söyleyerek oturduğu çay ocağına soruyor. Civan yerini anlattığı sırada Damla yanında bitiyor. Damla'nın çay ocağında olması Civan'ı biraz rahatsız ediyor; çünkü, çay ocağında tek kadın Damla'dır. Yine tatlı tatlı muhabbet ettikleri sırada Şeniz iş yerine geldiği sırada ikisini görüyor. Civan ayrılırken içtiklerini ödemeye gittiği sırada Şeniz, Damla'nın yanına gelerek Civan'ı aşağılayan cümleler sarf ediyor. Civan bu olaya şahit oluyor ve fakir hayatının kendisine biçtiği rolü hatırlayarak Damla'dan uzaklaşmaya başlıyor...

Коментари
  • Alba R.
    Alba R.

    I don’t understand anything, but I like it🙌🏼♥️

  • Маша Манако
    Маша Манако

    Можно перевести диалог🙏

  • МАКСАДБЕК ГУЛОМОВ
    МАКСАДБЕК ГУЛОМОВ

    ✓✓✓✓

  • Aiman Athar
    Aiman Athar

    Name of this series?

    • Zeynep Defne Deniz Var
      Zeynep Defne Deniz Var

      Turkish series

    • Zeynep Defne Deniz Var
      Zeynep Defne Deniz Var

      Aiman Athar zalim istanbul

  • yıldırım yıldırım
    yıldırım yıldırım

    BENZE DAMLA VE CİVAN FİLMDE DAHA FAZLA ROL OYNAMAYILAR

  • Semur Osmanov
    Semur Osmanov

    Artik meden yayinlamiyorsunuz

  • BEGENC Bega
    BEGENC Bega

    Yakisiyor

  • Ece Küçükdoğan
    Ece Küçükdoğan

    2.08 deki fon müziği ne bulamıyorum youtube ye ne yazsam bu şarkı çıkar

  • Hacer Aydın
    Hacer Aydın

    Videoyu Ademin yaradılışından başlatsaydınız

    • Funda Gültekin
      Funda Gültekin

      Yok ya bence dinozorların doğusundan .d

  • Hacer Erdem
    Hacer Erdem

    Ya kürküne bayildim

  • Qora Suvtv
    Qora Suvtv

    turk qizlarni sikim kevoti

  • Sercan Tekin
    Sercan Tekin

    şu simayı bide ben öpsem

  • Deniz
    Deniz

    Lan o kapak fotoda shoplarken kıza bıyık yapmışsınız djhshsh

  • Berivan Çelik
    Berivan Çelik

    Sevgili olmuşlar şimdi gerçek hayatta

    • Berivan Çelik
      Berivan Çelik

      Kara Yas evet yakalanmışlar bi kafede

    • tm tm
      tm tm

      Cidden mi

  • BigBaDaBooM Combat arms
    BigBaDaBooM Combat arms

    Sadece bunlar için izliyorum abi

  • M
    M

    O degildi arkada oturan adamlar hayvan gibi. Ne pis milletimiz var. Yaziklarrr olsunnn beee 🤦‍♀️

  • cemile azimjan
    cemile azimjan

    Şu öpüşmesini üzün çekmesinler yahu çoluk çocuk var.

    • Karadeniz Kızı
      Karadeniz Kızı

      Bu dizi çoluk çocukla izlenmez zaten dizinin konusu toptan sıkıntılı

    • Aysar Official
      Aysar Official

      Sevişmiyorlar kardeş. Alt tarafi 10 sn öpücük. Bu kadar dar düşünmeyin. Bunlari düşünebiliyorsaniz çoluğunuzu çocuğunuzu düşünün açmayın diziyi o zaman.

  • hohoho
    hohoho

    O değil de bunlar gerçekte sevgili oldu ya be

    • Recep İlkay Bostan
      Recep İlkay Bostan

      Cidden mi?

  • Seher Demir
    Seher Demir

    Kapak fotoğrafında damlanın yüzünde değişiklik var gibi

  • Fotball 433
    Fotball 433

    Bu hiç Simaylık dizi değil

  • İrem Sena Çelikk
    İrem Sena Çelikk

    Zenginlik havası en çok bu kıza yakışıyor lan

    • Elif Su
      Elif Su

      Yüüüooooo

    • ilxombek zaripov
      ilxombek zaripov

      salom

  • Leyla Tpnlc
    Leyla Tpnlc

    Bunlarda ne şanslıymış ailecek kondular zengin aileye .. Bi seher kaldı ..agah beye ..

  • XxBuse. KlipxX
    XxBuse. KlipxX

    ben her şeyden çok tövbe tövbe diyen adama güldüm sonra şu şeniz ede gıcık oldum

  • tubidi di
    tubidi di

    Dizinin en normal çifti lan bunlar yazık

  • Шамшир Амиркулов
    Шамшир Амиркулов

    Yuh artık filmin iyce boku cikdi he bu senizde oyniyamiyo rolunu

  • embawud Galaxy
    embawud Galaxy

    ayıb poxlar olsun

  • Veli Eleskerov
    Veli Eleskerov

    Azarbeycandan salam bele Erkek Azerbaycanda olda Kendini Asar vallaha Bacilari beledi ozu qiz sevir . Yuh bele seyleri insanlara Asilamak doqru deyil mence.

  • Гасым Гурбанов
    Гасым Гурбанов

    Bunların sahneleri cogalsin

  • Fatma çağın Sadefoğlu
    Fatma çağın Sadefoğlu

    Yaaaa çok tatlı tartışmıyorlar mı minnoşlar 🥰🥰🥰🥰💞💞💞

  • Eylül.
    Eylül.

    Mine Tugay'ın oyunculuğuna hastayım 😍😍😍

  • Jana Dragomirová
    Jana Dragomirová

    Seniz ve Seher mutlu olmayacaklar. Civen ve Damla, Cenk ve Cemre, Cenk ve Ceren, Ceren ve Nedim. Ve gelecek çift Cemre ve Nedim?

  • Ssaf
    Ssaf

    Civan aşk olsun ne biçim yer burası. Her zamanki sahile gideydiniz be abijim

  • Nazira Nayman
    Nazira Nayman

    Ailecek iyice yerleştiler konakta zengin ailede herkes yerini bulmuş😂😂🤟🤪🤦‍♀️

  • fenasi kerim
    fenasi kerim

    Şu adamın cebine az para koyun kızı kahveye getirmiş okeymi oynucaklar

  • beto beto
    beto beto

    Civanda kıza karşı çok triplere giriyo kız hak etmiyo bunları

  • beto beto
    beto beto

    Damla süper oyuncu

  • batuhan yaman
    batuhan yaman

    yalan cı ikili

  • EXAMİNGOOO
    EXAMİNGOOO

    Orda kaldırıp Civan benim sevgilim diyemedin Damla,ona yandı canı.

    • Elif Su
      Elif Su

      Abisi gibi korkak

  • yasmin mia
    yasmin mia

    Bu 2 si cok Masum

  • Refiqe Humbetova
    Refiqe Humbetova

    Ay ne guzel sevgililerdi ha super kewki dizin baslangici bunlar olaysadi

  • Avin Aziz
    Avin Aziz

    😂😍

  • Tamilla Sixeliyeva
    Tamilla Sixeliyeva

    Su kisa giyinmeyi normallestirmeyin artik nolur ya onun bunun oglu size bakinca hosunuza mi gidiyo agizlarinin suyunu akitarak. Gunah be

    • Yaren Zabun
      Yaren Zabun

      Tamilla Sixeliyeva keşke bi bitseniz ya bıktık sizin gibi sığ insanlardam

    • Öylesine Hesap
      Öylesine Hesap

      Tamilla Sixeliyeva insan istediği gibi giyinir böyle sığ düşünenler olduğu için ülke bu halde asıl kısa giyinmeyi normalleştirmek lazım ki böyle olaylar olmasın ve ayrıca o günah kısa giyinenlerin değil bakanların günahı bunu da belirtmek isterim

    • SchwarzEs
      SchwarzEs

      Tamilla Sixeliyeva kısa giyinmek normal herkes istediği gibi giyinir sanane?Günahsada onlara günah bundan da sanane?Sizde bakmayın o zaman.Sizin gibilerin soyu ne zaman tükenecek ya!

  • şerinin Dünyası
    şerinin Dünyası

    Anca yalaşıyo bunlarda

    • Emil Eliyev
      Emil Eliyev

      Bir cokun hic istiyipde olamadigi gibi 😔

  • İLKER&İREM TV
    İLKER&İREM TV

    Damla ve civan birlaştiler ama cemre ve nedim birleşmedi , ceren ve cenk de birleşmedi.

    • İLKER&İREM TV
      İLKER&İREM TV

      @XxBuse. KlipxX ne dedin anlamadim bir dha söyler misin

    • XxBuse. KlipxX
      XxBuse. KlipxX

      Birleşmesin zaten ama DamCiv çifti birleşsin tabi orda sıkıntı yok

  • Revane Bagırova
    Revane Bagırova

    Bu musigiler necede hazanla yagizin arasinda diygusal anlarda verilen musigiye oxsayir

    • Good gamer
      Good gamer

      Oha Ayn Ya Fazilet Hanimdan Sonra Izlediğim Ilk Dizi

  • Buket Tayar
    Buket Tayar

    birlikte üzüleceksiniz ya üzülün işte tam istediğiniz gibi

    • Khatamov Maxadbek
      Khatamov Maxadbek

      😂😂😂😂😂

  • melisa imce
    melisa imce

    Ya şu kizim kaşlarini o kadar koyu boyamayin ya lens gibi duruyor

    • islam tag
      islam tag

      @melisa imce bekliyorum. :)

    • melisa imce
      melisa imce

      @islam tag olabilir

    • islam tag
      islam tag

      @melisa imce instagram.. Hayalinin.dibi... Belki takipleşiriz :)

    • melisa imce
      melisa imce

      @islam tag 🙊😂

    • islam tag
      islam tag

      Hakikaten öyle ha jhjjh

  • Recep Demiral
    Recep Demiral

    Oha

  • Nur
    Nur

    Zıggımıncı yorum

    • Harun KARADUMAN
      Harun KARADUMAN

      Kusura bakma haddimi aştım üzürdilerim

    • Harun KARADUMAN
      Harun KARADUMAN

      @Serqiyye Mirzeyeva üzgünüm

    • Serqiyye Mirzeyeva
      Serqiyye Mirzeyeva

      @Harun KARADUMAN Hadi iyi günler

    • Harun KARADUMAN
      Harun KARADUMAN

      Kimsem yok ki:(

    • Harun KARADUMAN
      Harun KARADUMAN

      @Serqiyye Mirzeyeva kızma işte garibim

  • Gamze Dündar
    Gamze Dündar

    Bu şeniz çok kötü ya neler söyledi çocuğa gururunu kırdı

    • Gamze Dündar
      Gamze Dündar

      @SERJİST CN +şeytanlık

    • SERJİST CN
      SERJİST CN

      Şeniz ve Kötülük aynı şey zaten...

    • Reyis Kocak
      Reyis Kocak

      @Gamze Dündar orasini bilmem

    • Gamze Dündar
      Gamze Dündar

      @Reyis Kocak boşuna. Şeniz onlara huzur vermez bence

    • Reyis Kocak
      Reyis Kocak

      @Gamze Dündar ama opusuyorlar ne güzel

  • Kiixe Boom
    Kiixe Boom

    LAN BİZİM MAHALLE KAVACIK ULAAN KDKDLSDKSLDKDLKSLDKD🤣🤣🤣🤣🤣🤣 (sadece şaşırdım yanlış anlamayın kdkdkskd yoksa kavacıkta çok dizi çekiliyor da ben bu çekilirken canlı izledim hoşuma gittigitti)

    • Kiixe Boom
      Kiixe Boom

      @Murat CİNOĞLU kavacık boğaziçi sinemanın aşşağsı kskdsl

    • Murat CİNOĞLU
      Murat CİNOĞLU

      Kanka bura nere ya arabayı çekip oturayım diyorum da böyle Bi yer bulamıyorum

  • GAMING GIRL
    GAMING GIRL

    o kadar tatlılar ki...... (deli aşıklar)

    • Samir Heşimov
      Samir Heşimov

      🤗😍😍

    • Reyis Kocak
      Reyis Kocak

      He ya ne güzel opustuler

  • Who Am I
    Who Am I

    Ender Serez napıyorsun burda

    • Ayan Sahverdizade
      Ayan Sahverdizade

      Aynen yaa nerde o mertin annesi Ender Serez

    • Nur Nur
      Nur Nur

      Özledim be

    • Aysel Naz Yakar
      Aysel Naz Yakar

      aradığım yorum

  • Serqiyye Mirzeyeva
    Serqiyye Mirzeyeva

    Dizinin en tatli ikilisi

  • Duru Dedeoğlu
    Duru Dedeoğlu

    12.yorum

    • Duru Dedeoğlu
      Duru Dedeoğlu

      Buse Özkan ha iyi bi yere gitme

    • buse Ss
      buse Ss

      Yanındayım

    • Duru Dedeoğlu
      Duru Dedeoğlu

      Buse Özkan nerdesin

    • Duru Dedeoğlu
      Duru Dedeoğlu

      Buse Özkan iyi otobüsteyim yavrum

    • buse Ss
      buse Ss

      Duru Dedeoğlu kanki napıon

  • furkan kayikci
    furkan kayikci

    11. Yorum

  • lavinia Tas
    lavinia Tas

    Damla çok iyi ekdöcmdldödlfşdlf

  • Firuzə Hüseynova
    Firuzə Hüseynova

    10cu yorum 😊😊😊😊

    • XxBuse. KlipxX
      XxBuse. KlipxX

      Buda tövbe çeken yorum yorumlara kaçıncı yorumm olduğunu yazmayamı geldiniz

  • BEYAZ MARUL
    BEYAZ MARUL

    8.Yorum

  • Fırat Kaan Yiğit
    Fırat Kaan Yiğit

    7.yorum

  • Rain
    Rain

    O kadar tatlılar ki...

    • RESPECT BS
      RESPECT BS

      @Fatma Kara ya Bi boş yapma Kardeşim Git

    • Fatma Kara
      Fatma Kara

      @RESPECT BS zihniyet meselesi ya o sende yok o neyseeeeee

    • RESPECT BS
      RESPECT BS

      @Fatma Kara hem Sanane Seni ne ilgilendiriyor?

    • RESPECT BS
      RESPECT BS

      @Fatma Kara bende izliyorum ama Zina sahnelerde Haram sahnelerde *kanalı* değiştiriyorum.

    • Fatma Kara
      Fatma Kara

      @RESPECT BS böyle şeylerle ilgilenmiyorsan burda ne işin var ?

  • elif çelebi
    elif çelebi

    Nasil bir mallik yorumlara bak 1 yorum 2 yorum 3 yorum al bu da 4.yorum zekasizlar

  • Cu Ma
    Cu Ma

    Çılgın ikili

    • Elmira Shahmuradova
      Elmira Shahmuradova

      Yaralikuwlar

    • F Gülsüm
      F Gülsüm

      Ya oyuncular süper oynuyor zaten..

  • Drilon Krasniqi
    Drilon Krasniqi

    3yorum😂

  • Selin Eroğlu
    Selin Eroğlu

    2. Yorum

  • Ceyda Naz
    Ceyda Naz

    İlk yorum

Напред
2Bona - Joker
3:21
3,6 млн.