Cenk ve Nedim'den Yumruk Yumruğa Kavga!💥💥 - Zalim İstanbul 29. Bölüm
05:39
710,573
Avşar Film
Reddit
"ZALİM İSTANBUL" Tüm Bölümler / Full HD (Dizi)
👉 bgsoft.info/seedPLGq8JCkcsJKBqzr8yUwX6OPqJrSwopGO5.html
"ZALİM İSTANBUL" YENİ FRAGMAN YAYINDA!
HEMEN İZLEYİN; zalimistanbul.com/fragman
ZALİM İSTANBUL | KAMERA ARKASI
bgsoft.info/seedPLGq8JCkcsJKBqQBs3fx8ZkShn8CL7aJjP.html
Her bölümden en özel kamera arkası görüntüleri, röportajlar ve çok daha fazlası için ZALİM İSTANBUL BGsoft kanalında.
HEMEN ABONE OLUN; zalimistanbul.com/youtube
ZALİM İSTANBUL'un yirmi dokuzuncu bölümü 3 Şubat 2020 Pazartesi akşamı Kanal D ekranlarında yayınlandı. 29. bölümden en özel sahneleri Avşar Film BGsoft kanalından izleyebilirsiniz. Yorum yapmayı, beğenmeyi ve videoyu paylaşmayı unutmayın.
ZALİM İSTANBUL 29. Bölümden Özel Sahneler
HEMEN İZLEYİN; bgsoft.info/seedPLGq8JCkcsJKAYQWDANVYolcHjX7-IFFyO.html
Avşar Film BGsoft kanalına abone olarak yüklenen tüm videolardan anında haberdar olabilirsiniz.
HEMEN ABONE OLUN; avsarfilm.com.tr/youtube
Oyuncular:
Fikret Kuşkan (Agah Karaçay), Deniz Uğur (Seher Yılmaz), Mine Tugay (Şeniz Karaçay), Ozan Dolunay (Cenk Karaçay), Simay Barlas (Damla Karaçay), Berker Güven (Nedim Karaçay), Bahar Şahin (Ceren Yılmaz), Sera Kutlubey (Cemre Yılmaz), İdris Nebi Taşkan (Civan Yılmaz), Ayşen Sezerel (Neriman), Gamze Demirbilek (Nurten)
Yapımcı: Şükrü Avşar
Yönetmen : Gökçen Usta
Öykü : Sırma Yanık
Senaryo : Aysun Erdoğan - Seda Çakır Avunduk
Görüntü Yönetmeni: Oktay Başpınar
Sanat Yönetmeni: Canan Özkan
Resmi Sosyal Medya Hesapları:
instagram.com/zalimistdizi
facebook.com/zalimistdizi
twitter.com/zalimistdizi
#zalimistanbul #kanald #dizi

Коментари
  • Avşar Film
    Avşar Film

    Zalim İstanbul 30. Bölüm 2. Fragmanı YAYINDA!🔥🔥🔥 ŞİMDİ İZLEYİN; bgsoft.info/hd/video/sYKytZrHvqyamqA

    • Esra Eker
      Esra Eker

      #CemNed istiyoruz yeter artık

  • loversx
    loversx

    Ben bu sahneler baliyorum yaa 😅😝

  • 10theload ۵
    10theload ۵

    Hahahahahhaha tam cenk e dokundu ve ayağa kalktı çünkü Nedim haklı cenk tam bir annesinin oğlu kendi ideali fikri zikri olmayanlardan puahahahahah sonunda ₺cemned

  • 10theload ۵
    10theload ۵

    Geri zekalı cemcen ciler mal hepsi djjfjfjfjffb

  • forever TEAM- araz
    forever TEAM- araz

    Cenk fena vurdu

  • zeynep berraxx
    zeynep berraxx

    Ortada kalınca ben:a aaaaa

  • Tural Verdiyev
    Tural Verdiyev

    Cenkden zehləm gedir

  • dogu eker
    dogu eker

    Bir kere de nedim dövsün yab

  • xxladymarixx official
    xxladymarixx official

    Ceren yeter oyle gizli kulak koymalar sınırlarımı bozma

  • Ülkücü Bozkurt
    Ülkücü Bozkurt

    <a href="#" class="seekto" data-time="90">1:30</a> hay ben senin o saygını sıkmışım. Onlar tartışıyorlar sen onlara baka bak bakıyorsun.. yumruk konuştu anında araya giriyorsun. Önce sorsaydın Nedime “ bu şirketi nasıl yöneteceksin? Bize ne olacak? Bana ne olacak” diye söyleyebilirdin. Öyle boş boşuna öyle oturma ve onların tartışmasını izlemek.. vaaay be ne biçim amcaymış. 🤬🤬

  • Kanatsız Kuş ol sende
    Kanatsız Kuş ol sende

    Cemre de hep Nedim sana adim atti Cenk sana adim atti felan bu laflari gidip Cenk e ve Nedim e yediriyor valla Agah da Cenk in yaptigi saygisizligi anca Nedim in ustune atiyor sonra aaaaa neden Nedim degisti felan diyor sebebi bu iste !!!!!!

  • Эльдар Нагиев
    Эльдар Нагиев

    Jemre öldumi

  • Vesile Elif Çelikel
    Vesile Elif Çelikel

    Ceren tatlım konuşmaları on kilometre öteden duyuluyor neden her seferinde o kapıya dayanıyorsun

  • KEREM MODACI
    KEREM MODACI

    Bu agahta iki saatte geliyor herhalde birbirlerin öldürmesini bekliyor

  • KEREM MODACI
    KEREM MODACI

    Şeniz senin ben a**** koyayım 2 kardeşi birbirine düşürdün Allah senin belanı versin

  • Samir Shefiyev
    Samir Shefiyev

    *"HERKES YAPAR NEDIM YAPMAZ ! "💔* *NedCer🔥🔥🔥* *Yeni Klip* *Morandi - Angels* bgsoft.info/hd/video/v2WuppfGr66wl34

  • Maryam Mahmoudi
    Maryam Mahmoudi

    cemre ve cenk'ten gerçekten nefret ediyorum

  • Cevat Ayık
    Cevat Ayık

    Nedim'in dolgusu düştü bir dişçiye götürürsünüz artık

  • muharrem yarcin
    muharrem yarcin

    Ulan nedim sende fazla olmaya başladın eline sağlık cenk keşke bir iki tane daha vursaydın

  • Samir Shefiyev
    Samir Shefiyev

    *ŞU CENK NE KADAR SPOR YAPSADA BI ***A YARAMAZ, 20 YIL FELÇ GEÇIRMIŞ BIRINI ITMEĞE GÜCÜ YETMEDIĞINI ANLADI INEK YUMRUĞA GEÇTI*

  • Nur Karatas
    Nur Karatas

    Cenkten nefret ediyorum

  • Meryem Küçük
    Meryem Küçük

    Kızın götü gözüküyor niye kesmiyorsunuz

  • Hatice Bülbül
    Hatice Bülbül

    Nedim aç gözünü artık Ceren gerizekalısına oruspusuna inanma

  • Hatice Bülbül
    Hatice Bülbül

    Nedim şov yapmıyor sensin şov yapan şerefsiz Cenk

  • Hatice Bülbül
    Hatice Bülbül

    Helal olsun sana Nedim ❤

  • Esra Talay
    Esra Talay

    Cenk çok haklı nedim in dersi intikam almak sanki bilmiyor cemre ,

  • Barcode Mmc
    Barcode Mmc

    Sinirlerim pozulur dizi artiq izlanmez hala geldi bakmaq mumkin diyil😒😒😒

  • Edibe Ölmez
    Edibe Ölmez

    Cemre burda gerçekten haksız dı

  • Edibe Ölmez
    Edibe Ölmez

    Ohhh nasıl iyi oldu beee valla catladiydim artık

  • Dark Lord
    Dark Lord

    cerende heryere kamu spotu gibi giriyo aq

  • Büşra Karaoğlan
    Büşra Karaoğlan

    Olaylara karsi agah gibi kes demek istiyorum 🤦‍♀️

  • çoban yıldızı
    çoban yıldızı

    Cenk hiç utanmıyorda Nedim kimin yüzünden eğitimsiz kaldı birazcık pişman olsaydı Nedim i destekler yardımcı olurdu ama vicdan yok işte

  • sely taco
    sely taco

    Bencede boşansinlar....

  • Şahin Dogan
    Şahin Dogan

    Nedimle cenk barışın artık

  • Ezgi Mercan
    Ezgi Mercan

    ya şu cenke sinir oluyorum utanmadan cemreye nedim bana adım atmıyo falan diyo he oldu ketçap mayonezde olsun mu sen onu camdan it 20 yılını çal sonrada o seni sevsin başka bi isteğin var mı bide bunu utanmadan diyo ya yüzsüz ya nedim tabikide onu sevmicek tabikide ondan intikam alıcak bide diyo ki cemreye o kahramanı olduğun adamı tanı onun intikamını gör diyo utanmdan tabi intikam alıcak ne sandın mal çocuk

  • Feride Köse
    Feride Köse

    Bu gidisle bu holding batar😀

  • Veysel Kuğ
    Veysel Kuğ

    Grall çakmış yumruğu yürü be cenk🔥🔥

  • Ivayla Karakasheva
    Ivayla Karakasheva

    Ceren: Ha aaaaa🤣🤣🤣🤣🤣

  • MAX Oyuncu
    MAX Oyuncu

    Bence nedim dövdü

  • özlem kereci
    özlem kereci

    Agahta hakem gibi havalara bak havalara

  • ebrar ebie
    ebrar ebie

    nedim ne güzel vurdun ulan

  • Zərifə Əhmədova
    Zərifə Əhmədova

    Nedim na kadar aptal. Görmüyorki Cemre özü üçün çalışır ve Nedime yakın olur. Şirket elden gedenden sonra Nedim ne yapacak. Onda Cerene lazım olmayacak.

  • mavi kalp
    mavi kalp

    Cenk Nedimi korumak istedi Agâhi korumak istiyor sert yapisi var ama kote nieti değil dorğu soledi Nedim birşey bilmiyor onu herkes kandrabilir Ceren bile onu kulaniyor

  • free fire Nihad
    free fire Nihad

    Her layki cenke bi yumuruk

  • Toma A
    Toma A

    Nedimcik, artık sibirleri bozmaya başlıyorsun

  • Aysel Hassan
    Aysel Hassan

    Nedim her sinirlendiyinde agzi esiyor eski haline dönmemek icin hep agzini kapiyor

  • Ali yılmaz
    Ali yılmaz

    Dizi artk sinirlerimi bozuyor izlemeyi brakyorum

  • vhvdbj ifty hshahbuwb
    vhvdbj ifty hshahbuwb

    Vzhseh

  • Onur Ülgü
    Onur Ülgü

    Ölümüne Nedimciyim lan ölümüne 💪Nedime bu zamana kadar yapılanların telafisi olamaz. Nedim bunları yapmayı hakediyor😠

    • Samir Shefiyev
      Samir Shefiyev

      Nedim bunların 30 katını yapmalı aslında ama fazla iyi bir insan

  • Ay su
    Ay su

    Cemre eşşeğini ön plana alıyorlar ya nefret ediyorum böyle giderse dizi de final yapar sefirin kızı birinci sırada zaten yakındır bu dizinin de final yapması

  • Ayca Ay
    Ayca Ay

    Agah in kavgaya girişi 😂😂😂

  • Ceren Cenk
    Ceren Cenk

    Nemin hayatı çalındı

  • Jo 29
    Jo 29

    Can someone tell me what happened in this video in english please

  • Sinem Aşkar
    Sinem Aşkar

    Cenk sen yüzsüz bi pisliksin yaptığının utanciyla susup oturacağına hala çocuğun üzerine gidiyorsun

  • Music TV
    Music TV

    Sizce cemre cenkten bosanmak istemedigi icin mi uzuldu yoksa koskten gitmek istemedigi icin mi(yani nedimi goremicek ya)?

  • Sunshine
    Sunshine

    Ceren parayı seviyo diyip durmayın ya artık. Öyle olsa geçen bölüm kendini paralar mıydı kız. Ben Nedim'i kaybetmek istemiyorum dedi keskin bi şekilde! Nedim uğruna Cenkin hayatını mahvediyor iki seferdir, basına açıklama yaparak. Ceren intikam istiyo, Nedime ihtiyacı var evet, ama Nedime bakarken bakışlarının değiştiğini görmeyen de salaktır.

  • rajani ghadge
    rajani ghadge

    How this ceren hears everything !ok here cemre n cenk are shouting but in agahs room they were speaking calmly, there also she hears everything. Stupidity at peak senarist bey/hanım!

  • Seekem -
    Seekem -

    Agahta put gibi duruyo olay cikinca cikiyo şov yapiyo adamlar birbirine girmeden ayirsana amk

  • Yağmur Daisy
    Yağmur Daisy

    ceren ile nedim aşık olsa artık,cenk ve cemre bayıyorlar.

  • Ayşe şevval Menekşe
    Ayşe şevval Menekşe

    Bu cenk nasıl bı mal

    • Hatice Babahan
      Hatice Babahan

      Aynen ya tam bir yusuz

  • Denizim86_ Deniz
    Denizim86_ Deniz

    Ay ceren kopkorum neydi ya bu kavqa gurultude 😂😂

  • Deniz Elaltunbay aykal
    Deniz Elaltunbay aykal

    Cerene öldum .popcorn patlamaya gitti kocacimm 🤣🤣🤣

  • Asude Güner
    Asude Güner

    Küçük osman sahada

  • Samsunh Gence
    Samsunh Gence

    Çok maraqlı dizi nolur finale çıkartmayın

  • Rana Durukan
    Rana Durukan

    Cemre o kadar itici ki icten pazarlikli bencil soguk nevale

  • nur nadia lacson
    nur nadia lacson

    💚💚💚💚💚#Nedim

  • nur nadia lacson
    nur nadia lacson

    Cenk is a#Coward!!!!!

  • Nilgün Gürler
    Nilgün Gürler

    Allah bu senaristi nadıl biliyorsa öyle yapsin yahu ne saçmalık ne abuk bir senne kocadı fenalaşmış sende hemşiresin bi gidin işinize be bu dizileri aptallı bellediniz izleyiciyide yapıyorsunuz komik bile değilsiniz acısınız adam gibi bir dizi yapma konusunda

  • Sunay YILDIZ
    Sunay YILDIZ

    Nedim artik seni sevmiyorum. Cenki hep sevdim tamam hatta yapmis ama en azindan hiyakar degil..

  • arsız kedi
    arsız kedi

    Şu cemrede hep biyerlerden geliyo yada biyerlere gidiyor..çantası kabanı üzerinden cikmio hic kapı önlerinde sürekli...bu arada damlanın fiziği muhteşem ötesi bu dizinin en güzel kızı...

  • Esra Eker
    Esra Eker

    Cemre 🔥 Nedim

  • Can Polat Avcı
    Can Polat Avcı

    Bu cenk ten nefret ediyorum 5 para etmez😠

  • Gisele Anewery
    Gisele Anewery

    Ceren kocacim diyişine hayranim

  • Ugur Akal
    Ugur Akal

    Dizinin adı zalim istanbul değil nedimin suçu ne olmaliydi su diziyi Nedim için izliyorum o çıkarsa diziyi izlemem nett

  • RANA YILMAZ
    RANA YILMAZ

    Cemrede iyice kaşar oldu asla nedimi haketmiyor artık nedimle cemre yazsanız şu saatten sonra kaç yazar hayallerimizi yıktınız be bari cerenle nedim adam gibi bişi olsada cemrede mal gibi kalsa mutsuz olsa cenkle. Cenke katlanamıyorum yüzsüz

  • souka souka
    souka souka

    #cemrenedim

  • Mrs Tiger
    Mrs Tiger

    Damlanin bu giyimi mide bulandindi çok aşırıya kacilmis kış ortasinda.

  • Opos
    Opos

    Bu cemre ne gevşek

  • Ssaf
    Ssaf

    Dizi sanki vivavideo ile montajlanmış , nie boyle kesik kesik duruyo

  • Muqaddas Xabibova
    Muqaddas Xabibova

    Nedim hasta halinde daha iyidi

Напред
Ebru Yaşar - Kalmam
3:29
10 млн.
Hercai 38. Bölüm
1:56:44
3,2 млн.