Cenk Cemre'sine Kavuştu💛 Bedeli Nedim Ödedi🔥🔥🔥 - Zalim İstanbul 30. Bölüm
10:06
1,153,929
Avşar Film
Reddit
"ZALİM İSTANBUL" Tüm Bölümler / Full HD (Dizi)
👉 bgsoft.info/seedPLGq8JCkcsJKBqzr8yUwX6OPqJrSwopGO5.html
"ZALİM İSTANBUL" YENİ FRAGMAN YAYINDA!
HEMEN İZLEYİN; zalimistanbul.com/fragman
ZALİM İSTANBUL | KAMERA ARKASI
bgsoft.info/seedPLGq8JCkcsJKBqQBs3fx8ZkShn8CL7aJjP.html
Her bölümden en özel kamera arkası görüntüleri, röportajlar ve çok daha fazlası için ZALİM İSTANBUL BGsoft kanalında.
HEMEN ABONE OLUN; zalimistanbul.com/youtube
ZALİM İSTANBUL'un otuzuncu bölümü 10 Şubat 2020 Pazartesi akşamı Kanal D ekranlarında yayınlandı. 30. bölümden en özel sahneleri Avşar Film BGsoft kanalından izleyebilirsiniz. Yorum yapmayı, beğenmeyi ve videoyu paylaşmayı unutmayın.
ZALİM İSTANBUL 30. Bölümden Özel Sahneler
HEMEN İZLEYİN; bgsoft.info/seedPLGq8JCkcsJKCIOq6pwsrsGlOz_W8sLUiu.html
Avşar Film BGsoft kanalına abone olarak yüklenen tüm videolardan anında haberdar olabilirsiniz.
HEMEN ABONE OLUN; avsarfilm.com.tr/youtube
Oyuncular:
Fikret Kuşkan (Agah Karaçay), Deniz Uğur (Seher Yılmaz), Mine Tugay (Şeniz Karaçay), Ozan Dolunay (Cenk Karaçay), Simay Barlas (Damla Karaçay), Berker Güven (Nedim Karaçay), Bahar Şahin (Ceren Yılmaz), Sera Kutlubey (Cemre Yılmaz), İdris Nebi Taşkan (Civan Yılmaz), Ayşen Sezerel (Neriman), Gamze Demirbilek (Nurten)
Yapımcı: Şükrü Avşar
Yönetmen : Gökçen Usta
Öykü : Sırma Yanık
Senaryo : Aysun Erdoğan - Seda Çakır Avunduk
Görüntü Yönetmeni: Oktay Başpınar
Sanat Yönetmeni: Canan Özkan
Resmi Sosyal Medya Hesapları:
instagram.com/zalimistdizi
facebook.com/zalimistdizi
twitter.com/zalimistdizi
#zalimistanbul #kanald #dizi

Коментари
  • Leyla Kıvılcım
    Leyla Kıvılcım

    #cencem

  • umut kaynak
    umut kaynak

    Ceren'e aynısı olsa napardı acaba merak ettim he

  • Asma Ãl
    Asma Ãl

    #Cencem

  • Shohrux Xojayev
    Shohrux Xojayev

    Ajoyib

  • Shahd Tarek
    Shahd Tarek

    We are still watching for cemre and cenk. Please let their love be . #cencem

  • Azərbaycanlı Azərbaycanlı
    Azərbaycanlı Azərbaycanlı

    Cenkin Cemresi yazıyosunuz da şimdi de ayrdınız bee..bu nası bi dizi yaa😟😭

  • Leyla Kıvılcım
    Leyla Kıvılcım

    Cenk 💖 Cemre sonsuza kadar ❣️ Eğer CenCem varsa, ve aşk var ❣️

  • Sunay Kelenterli
    Sunay Kelenterli

    Cenk nefesiyle Cemrenin ellerini ısıtıyor,ben orda Cenk'e aşık oldum. Harikasın Cenk😭❤.

  • Sallu Khan
    Sallu Khan

    Hi guys, I'm in love with this couple 🤩🤗 Cenk said ; " the word is small, smaller than Love" right??? Could someone please write it in Turkish??? Dünya.... Please🙏💙

  • samara slizerin
    samara slizerin

    Genk i Gemre

  • samara slizerin
    samara slizerin

    Seviorum

  • yaren Karadağ
    yaren Karadağ

    Cenk cemre

  • Nasima Xudayberganova
    Nasima Xudayberganova

    Bunla Nihani kacirilgan yer diyilmi

  • Hatice Özdemir
    Hatice Özdemir

    Eyer cemreyle cenk diyorsan beğen Cencem nedce Eyer cerenle nedim diyorsan yorum

  • Ainka Humbetova
    Ainka Humbetova

    Ya allah askina su CENK GİBİ SEREFSİZ GERİZEKALİ BİR KARAKTERİ ONE CİKARMAYİN.NEDİMLE CEMRENİN GUZEL ASKİNİ GORELİM LUTFEN..BU DİZİNİN ADİ İNTİKAM OLMALİYMİS YAAAA ZALİM İSTANBUL DEGİL

  • vkotlikov
    vkotlikov

    Arkadaslar 30 bolumu izleyemedim.Nerden izleye bilirim.

  • Nuran Tok
    Nuran Tok

    Nedın nekadar kahraman olsada benim favorim cenk💕

  • Jemal Ata
    Jemal Ata

    Nedim kim ya, nankor nedim, cenk hakediyo cemreyi #cencem

  • Ilgin Gülbay
    Ilgin Gülbay

    #CemCen

  • Ilgin Gülbay
    Ilgin Gülbay

    #CenCem

  • Ainka Humbetova
    Ainka Humbetova

    NEDİM CEMRE BAS ROL ANLAYİN BE CENK DEYİPTE SİNİR ETMEYİN BENİ

  • Ainka Humbetova
    Ainka Humbetova

    Cenk deyen aptallar BAS ROL NED CEN ANLAYİN BE

  • Hanım Bulut
    Hanım Bulut

    bu yunetmende kafasi karişmiş biri bukadarda olmaz yani

  • Hanım Bulut
    Hanım Bulut

    salak parayi alsana elinden

  • Dəniz Mamedova
    Dəniz Mamedova

    Evet yakisiyor ola bilirler.ama oyle diyorsunuzki sanki dizinin 1ci sezonu yok

  • Esra Eker
    Esra Eker

    Cemre & Nedim izlemek istiyoruz

  • Esra Eker
    Esra Eker

    #CemNed ❤️

  • Nazlı Tirsi
    Nazlı Tirsi

    Bizi kimse böyle sevmeyecek 😭

  • Nilgün Gürler
    Nilgün Gürler

    Amma abuk sabuk kovalamaca sahnesini uzattınız yahu vatandaş artik bu alt-başlıkları seyretmek istemiyor bu nedenledir ki yarım yarım seyretsede anlıyor artik dizinin gidişatını çok çıkarsanıza yeni dizi sizi açığa alıyor izleyici gözünde

  • aşk love
    aşk love

    Cenk əsil salak indi noldu ikinizdə buz dolabinda

  • For Beauty
    For Beauty

    SUPER BASLIK HERSEYIN BEDELINI NEDIM ODUYOR ZATEN

  • ali pomay
    ali pomay

    Cenk Nedim için böyle uzulurken bırakamam derken cenki nasıl kötü karakter olarak görüyor lar ki

  • larviya
    larviya

    Bu sahnede soyunup ısınmaları gerekiyordu Onuda mı yazamadınız cidden yazıklar olsun! Zaten asıl çiftin üçgen uğruna bi çok sahnesini mahvettiniz. O kadar üzülüyorum ki,o kadar çok sahneleri olacakken saçma sapan bi üçgen yüzünden yazılamadı ya yanarım yanarım ona yanarım! 💔💔💔

  • Годжаева 1.
    Годжаева 1.

    Salak bunlar yahu,yada senarist bizleri salak yerine koyuyor.

  • Arda Guven
    Arda Guven

    Oyuncular harika ve çok heyecanlı dizi süper on numara

  • Betül Yenigün
    Betül Yenigün

    Cenkkkkkk❤❤❤❤Cemreeeeeee

  • Kübra Kaya
    Kübra Kaya

    Cencem

  • CNTZ ZTNC
    CNTZ ZTNC

    #cencemyoksabizyokuz"diyenleri destekliyorum ve beğeni bırakıyorum 👍, sanmam ama belki bir işe yarar 🙄.

  • CNTZ ZTNC
    CNTZ ZTNC

    Sustum sustum olacak değil,cenk cemre'den baştan beri hoşlanmıyor muydu hatta Ceren; Cenk sarhoşken fırsat bilip beraber olup hamile kalmamışmıydı ? Yanlış mı hatırlıyorum, Ceren'de mutlu olsun artık?#cencem'ciyim.

  • Rafiq Huseynov
    Rafiq Huseynov

    Tam bolum neden koymuyolar

  • Asu u
    Asu u

    #CenCem ❣

  • ева егорова
    ева егорова

    Nedim&Cemre!

  • ева егорова
    ева егорова

    Nedim&Cemre

  • Albina Gadjieva
    Albina Gadjieva

    "Dünya küçük,aşktan küçük" Cenk Karaçay 😍😍😍💜💜💜💜💝💝💝

  • MÂÏ ŠŠA
    MÂÏ ŠŠA

    Cenk ve cemre💓💓❤️❤️

  • MÂÏ ŠŠA
    MÂÏ ŠŠA

    #cencem

  • Ülviye Kanarya
    Ülviye Kanarya

    Canım cenk❤❤

  • Nicat Nicat
    Nicat Nicat

    Beni nasıl buldun Dünya küçük Aşkdan küçük

  • Yagmur Mertoglu
    Yagmur Mertoglu

    Ulan cocugun kafasına taşla vurdu beni bırak cemreyi kurtar diyo cenk hayır seni bırakamam diyo olum neyin tribi bu dhhdhahdhhshdhshdhehfh

  • Palkeen Singh
    Palkeen Singh

    CenCem is beautiful

  • Tt I
    Tt I

    #CenCem 💓💓

  • Melek Aydın
    Melek Aydın

    Ay bu ne korkunç bir sahne yaa😮😥😞😔😭😭

  • Amina Lafisheva
    Amina Lafisheva

    Cenki güzel aşk #CenCem 💕👍

  • Улжан Муратова
    Улжан Муратова

    super👏💪👍😻

  • Azərbaycanlı Azərbaycanlı
    Azərbaycanlı Azərbaycanlı

    Cenkin Cemresi...Cenk❤Cemre

  • Azərbaycanlı Azərbaycanlı
    Azərbaycanlı Azərbaycanlı

    Cenkin Cemresi❤❤

  • Azərbaycanlı Azərbaycanlı
    Azərbaycanlı Azərbaycanlı

    CenkinCemresi❤❤

  • Azərbaycanlı Azərbaycanlı
    Azərbaycanlı Azərbaycanlı

    Cemresii❤❤

  • Rayan Ali
    Rayan Ali

    Agah bey ve seher hanım aşk olur arasande ?????

  • Hanan Iraqe
    Hanan Iraqe

    Nedim and cemre ❤

  • Nor Mzere
    Nor Mzere

    Cank & camre ❤️❤️❤️❤️

  • Öylesine Öylesine
    Öylesine Öylesine

    Cenk Karaçay ne de güzel seviyorsun öyle. Çıkarsız, beklentisiz, naif... Aşk sana çok yakışıyor umarım hakettiğin sevgiyi bulursun.

  • hedy abu zahra
    hedy abu zahra

    #CemCen♥️♥️

  • Mila Atas
    Mila Atas

    Cenk rolü oynayan oyuncunun ses tonu mimiği rezalet bölüme giremedimi nedir Fikret Kuşkan için bakıyorum onuda harcıyorlar Nedimi oynayan Berker ileride değerlenir kızlardan Bahar, Simay iyi çarpık ikişkilerin bol olduğu dizi pazartesinin en vasatı Bir Engelli Adam İyi kız aşkı ve Amca Yeğen ilişki iyi kurgulanmış aşk ilişkileri berbat o ona bu buna hala

  • Cemre Uçar
    Cemre Uçar

    Deli mi ne nin vidyolarini izleseydiniz usumezdiniz

  • Сам Сунг
    Сам Сунг

    Ок

  • abcdefj xwz
    abcdefj xwz

    Salemlar Özbekistanan bizde Cenk&Cemreni isteyorimiz ikisida çök güzel juft

  • Tuana Bozkurt
    Tuana Bozkurt

    başlık çok güzel değil mi? cenk in cemre si💃

  • Ayka Ayka
    Ayka Ayka

    Cenk Cemre ❤❤ #CenCem ❤❤ #CemCen ❤❤

  • Shorouq Daloull
    Shorouq Daloull

    The best couple ❤️❤️❤️😭😭😭😭

  • Fatma Türkyılmaz
    Fatma Türkyılmaz

    Cenkle olmıyacağını biliyorum ama bu sevgide unutulmaz be ❤️😢

  • Татьяна Гонзолевская
    Татьяна Гонзолевская

    CenCem🖤

  • Zeynep Dwx
    Zeynep Dwx

    Zaten sadece bedel ödeyen hep Nedim oluyor

  • grey wolf Wolfland
    grey wolf Wolfland

    CenCem dizinin Endgame çifti.CemNed diye bi çift olmadı,merhametten doğan dostluktu,sonra Seherin biolojik baba yüzünden Cemreyi büyüttüğü sert kurallar sebebi ile Cemrenin masumluğa vicdana takıntısı vardı,Cemre de Nedimin masumluğuna vicdanına takıntılı oldu,Cenkin baskıcı sözleri ile Cemre takıntılı olduğu Nedime aşık olduğunu sandı ama Cemre gerçek aşkın tarifini bilmiyor,gerçek aşk birini her şeyiyle kabul etmektir ki Cemre Cenki her şeyiyle kabulleniyor.Cemrenin tek vazgeçilmezi Cenk,gerçek aşkın Cenk olduğunu anlayacak.30 cu bölüm Endgame esas çift için 2 spoyler verildi: 1 ci spoyler:Seher Cemrenin doğuşu hikayesini anlatırken söyledi,kızım doğulurken o gün soğuktu ,kızım soğuk'a sıcak oldu ışık yani.Cemre sözünün anlamı :sıcak,ışık demek.Dizide Cenk karakteri Soğuk'u,buzu simgeliyor.Seher anlattı ki Cemreyi Cenk için doğurdum.30 cu bölüm son sahne Cenk ve Cemrenin beraber donmaları ve sahnede Cenkin sözleri yine Endgame esas çifte kanıt....Cenk Cemresiz yaşayamaz,Cemre Cenkin buzlarını eritip hayata tutunduran yaşama isteği veren insan.Cemre ise Cenkte gerçek ruhunu buluyor....Son sahnede Cemre /Sera Kutlubey oyunculuğu çok başarili gerçekci,öyle oynamış ki sanki gerçekten donuyor,Sera gerçekten dram oyuncusu...Son sahne Ozan da iyi oynamış,acıyı hiss ettirdi..CenCem uyum kimya çok güzel,fazla doğal kimya.

    • hjkl gjöş
      hjkl gjöş

      Bu dediklerin bana umut veriyo inşallah hayal kırıklığina ugramam çünkü #cencem olsun istiyorum ve ayrıca bencede cenk ile cemre birbirlerini tamamlıyor

  • Samir Shefiyev
    Samir Shefiyev

    *Nedim için Kahramanlık Zamanı* *Koçum benim bee*

  • Надежда Игнатенко
    Надежда Игнатенко

    Nedim❤️Cemre

  • Emine Çakır
    Emine Çakır

    Cenk Cemre için kendini feda eder aşk büyü

  • Фатима Кузгунова
    Фатима Кузгунова

    #Nedcem

  • Фатима Кузгунова
    Фатима Кузгунова

    #Nedcem

  • Arzum Officcial
    Arzum Officcial

    Nedimin Komik Sesi😂

Напред
Sasho Jokera - SANELA
4:19
575 хил.
Hercai 38. Bölüm
1:56:44
3,2 млн.