Azize'nin ailesine ne oldu? - Azize 1. Bölüm
06:04
405,454
KanalD
Reddit
Azize 19 Kasım Salı günü yayınlanan ilk bölümde Azize'nin komiser olan babası Alpanlar tarafından bir baskında öldürülür.
Azize yani Melek, küçük yaşlarda bir doğum gününde babasının ölüm haberini alır. Azize'nin komiser olan babası, aldığı bir istihbaratla Alpanlar'a baskın düzenler. Ancak bu baskın Azize'nin babasını kaybetmesiyle sonlanır. Alpanlar'ın büyük oğlu Balkan, Azize'nin babasını bu baskında öldürür. Azize, hamile olan annesini ise babasının ölümünden sonra doğumda kaybeder. Kardeşi Yiğitle birlikte zorlu bir hayata mahkum olan Azize, bir gün Alpanlar'dan intikam alma ümidiyle yaşar.

Коментари
  • Eren KILINÇ
    Eren KILINÇ

    Doğum günün kim Azize Gürses şarkıları olsun 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷❤️❤️❤️❤️😅😅😅

  • Eren KILINÇ
    Eren KILINÇ

    Resmi gerçek bir çocuk

  • Eren KILINÇ
    Eren KILINÇ

    Erkek giyim için tamamlayıcı tıp merkezi yada bu parayı nereden nereye geldi ve baba ile oğlu ve gelini kepçe kulak sorunu ve çözümü

  • Luna Aksoy
    Luna Aksoy

    🙊

  • мм мм
    мм мм

    Ne zaman filim cikiyo

  • skill_boy _454
    skill_boy _454

    sevinc

  • Gülsüm Arslan
    Gülsüm Arslan

    Hande nasıl oynuyor valla nebiçim ağladım

  • Gülsüm Arslan
    Gülsüm Arslan

    Bu uğurda koca adamken azize küçücükmüş nası aşık oluyo??

  • Şebnem Abdullayeva
    Şebnem Abdullayeva

    Muhteşem

  • 59-59
    59-59

    Azize'nin TAM BÖLÜMÜ ne nerde baka bileriz?

  • Azize Can
    Azize Can

    ❤❤❤

  • Сардар Джафаров
    Сардар Джафаров

    Full bolum bulamuyorum 😧

  • Karameeel Ö
    Karameeel Ö

    <a href="#" class="seekto" data-time="190">3:10</a>

  • Hatice Akdere
    Hatice Akdere

    Neden 1 bolum yok

  • Mona Helmy
    Mona Helmy

    😊😊😊😊

  • Crazy One
    Crazy One

    Please upload full episodes plzzz

  • Dilshoda Safarboyeva
    Dilshoda Safarboyeva

    Neden tam bolum yok

  • لاء عبد
    لاء عبد

    😍

  • Maize Ken
    Maize Ken

    <a href="#" class="seekto" data-time="319">5:19</a> sözün doğruluğu

  • lale seferova
    lale seferova

    Rolunu cox ela oynayir .Halal olsun

  • i.b Cinar
    i.b Cinar

    Hande erçeli sevmem.Ama kendini baya geliştirmiş gözlerim doldu izlerken şansı bol olsun 👏

  • hande ercel die hard fan
    hande ercel die hard fan

    Love u sooo much hande

  • Altın Altın
    Altın Altın

    dizi çok güzel..hande erçel geliştirmiş kendini rolü da çok yakışmış bol başarılar umarım dizi sonuna kadar böyle güzel devam eder

  • Fatima Rustamli
    Fatima Rustamli

    Erçel oyunculuğu!!!

  • Ozka оза
    Ozka оза

    1 bolum nerde izleyebilirim?

  • mezunun mezunu
    mezunun mezunu

    Oyunculuğu kötü diyenler bu sahneyi izlesin öyle konuşsunlari hadii

  • Havva Oeztuerk
    Havva Oeztuerk

    Bir kere hiç bi hastanede bi bashemsire hastanin yaninda soyunup ustunu degistirmez cok sacma bi sahne

    • İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN
      İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN

      Saçma deyil

  • Gökçe NAMAL
    Gökçe NAMAL

    Hande ya o nasıl oyunculuk 😢

  • Lala azimova
    Lala azimova

    Oha yaa Handeye ne olmuş böyle. Vallahi bravo çok geliştirmiş kendini. Nasıl ağladı yaa ben bile ağladım. Zaten Handeyi çok seviyordum umarım başarıları bol olur

    • Rovsen Mecidov
      Rovsen Mecidov

      Hande zaten hep iyiydi çok kıskandılar o kızı..Hatırlasanıza Güneşin kızlarındakı oyunculuğunu.. Hande her zaman en yetenekli oyunculardan biriydi

    • İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN
      İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN

      @sümeyye D allah nejə haxdı

    • sümeyye D
      sümeyye D

      Eğitim almış geçen sene çok üstüne gittiler kötü yorumlar yaptılar belliki hırs yapmış herkese cevabını vermiş

    • İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN
      İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN

      Ağlama

  • Lola
    Lola

    BAYA KÖTÜ

    • İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN
      İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN

      Baya iyi

  • siyah beyaz
    siyah beyaz

    O çocuğunun hapiste hayatını karartmiş ne biçim baba ya

  • arzu nuran
    arzu nuran

    lan belki kız ağlarken öyle ağlyo illa anırarkmı ağlasın napsn daha bu kız bundan ötesi nolsun abi elinden geleni yapyo

  • dreams berke_
    dreams berke_

    Handem bitnaeğm seni o kadar seviyorum ki, cok başarılısın kelebeğiM 🦋♥️💜🖤💚💓💘❤️💝💞❣️💙@handenin_brownisi 💘🔐💗

  • Asiman Humbeto
    Asiman Humbeto

    niye bu dizi yutubda tam verilmiyo parca parca? bakamiyorum

  • Zeynep Gad
    Zeynep Gad

    Millet le dalgami geçiyorsunuz tam bölüm nerdeee

  • Саида Султанова
    Саида Султанова

    Hande super oyuncu olub. Butov bolum niye qoyulmure?????

  • Firuzek Khan
    Firuzek Khan

    Bitirdin be Beni Hande Ercil rahmetli annesinden sonra cok olgunlaşti kiz baya hayatta çokmuş oynadinda hile kolay agliye biliyor cunku Canini Annesini kaybetti Allah sabir versn😢😓. Ben izlerken bile agladimya helal sana canm Allah kolaylk versn

  • Hayat_03
    Hayat_03

    40 firin dan sadece bir firin ekmek yemes yani okadar gelirmis oyunculugu 😣

  • Maliha Rahman
    Maliha Rahman

    Please upload with English subtitles 👀👀

  • Shaxboz Abdullayev
    Shaxboz Abdullayev

    Full yukleyin özbekistandan izleyelim

  • Melodi Anderson
    Melodi Anderson

    Kartalla yapmasına yapında, amma, lütfen sonra Okanı Azizeye aşık edip kötü karakter yapmayın Kartal iyi oldun diye.

  • Eyüp Ensar Özdemir
    Eyüp Ensar Özdemir

    Hande erçelin oyunculuğuna hep şans veriyorum ama değişen bir şey yok oyunculuğuna çok iyi diyenler olmuş biz ne oyunculuklar gördük tüyleri diken diken eden.

    • ESRA DESDİ
      ESRA DESDİ

      @ilyas eliyev 0 Bana salak diyemezsin Ben kendi düşüncemi söyledim buna karışmazsın Ayrıca kimsenin oyunculuğuna da kötü demedim dikkatli oku istersen yorumumu

    • ilyas eliyev 0
      ilyas eliyev 0

      @ESRA DESDİ sana salak

    • bahar serenays
      bahar serenays

      Tabiki bi serenay sarıkaya Beren Saat neslihan atagül Tuba Büyüküstün değil ama en azından iyi bir oyuncu ben gk dan beri beğeniyorum handeyi sırf 2 3 sahnesi yüzünden kötü oyuncu ilan ettiler kıza ama cidden iyi bir oyuncu

    • ilyas eliyev 0
      ilyas eliyev 0

      Salakmisin sen nasıl kötü dersin oyunculuğuna gereksiz

    • ESRA DESDİ
      ESRA DESDİ

      Hande Erçel de güzel oynuyor İrem helvacıoğlu da mesela

  • Graciela23S
    Graciela23S

    Hande mükemmel ile Bugra !!!! Mükemmel seri !!!!!😍😍😍😍

  • şems ay
    şems ay

    Bence kardeşi olcak ciyerini kartala nakil etcek veazizenin diğer kardeşi cikcak

  • Serkan Artık
    Serkan Artık

    Helal olsun egitimler ise yaramisss

  • Nergiz Haciyeva
    Nergiz Haciyeva

    Dizinin tam versiyasi yok ama

    • İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN
      İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN

      @Nergiz Haciyeva Bloka öyrənmiş canam Özümə nökərəm xanam Daim yanam alovlanam Qorxudammaz bir qız məni.

    • Nergiz Haciyeva
      Nergiz Haciyeva

      @İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN get bloka yaxwisi

    • İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN
      İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN

      @Nergiz Haciyeva Nərgiz olmasan da şəkildəki sən Yenə də qəlbimdə sərələnmisən Qopara bilməzlər tufanlar, sellər Dünya dağılsa da tam qəlbimdəsən.

    • Nergiz Haciyeva
      Nergiz Haciyeva

      @İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN Yazma wekildekide ozum deyil

    • İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN
      İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN

      @Nergiz Haciyeva Çevirmisən arxanı, saçların bulud kimi tökülmüş Bu nə vid-fasondu ay ölmüş, Boynuna-boğazına yaraşır qızıl-gümüş Bu məzlum aşiqi bir yadına salsana.

  • Esra Talay
    Esra Talay

    Cok güzel oynamış sin ya gerçek gibiydi

  • Gamze Turunc
    Gamze Turunc

    Burda annesinin ölümünü hatırlamış olabilir o yüzden gerçekçi oynamıs 😟

    • karanlık ybujbu
      karanlık ybujbu

      Ne alaka

  • Salome Salome
    Salome Salome

    Hande niye zayiflamiw ya yuzu cokmuw resmen nerde o poncik surat 🙄

    • zynb.m
      zynb.m

      Salome Salome estetik

  • mhe reponte
    mhe reponte

    1 2 3 shoot dead

  • mase ozcif
    mase ozcif

    Madem tanıdık polis var neden aynı koğuşa koymuşlar çocuğu yazık

  • mahmed
    mahmed

    İnsanlar , oyuncunun performansı ile karakteri ayrı edemezler , Handa iyi tatlı bir kizi ama oyunculuk performansı çok kötü , ancak yapımcılar çok fırsat verdiler ve iyi oyuncuları görmezden geliyorlar

    • PRO QARDAŞLAR YT
      PRO QARDAŞLAR YT

      Bencede cok kotu bir oyuncu

    • fidan çarkcı
      fidan çarkcı

      Havlama be

    • Камила Мурадова
      Камила Мурадова

      @Rabia Yuce iyi oyuncu ✌

    • htci k
      htci k

      @Salma Ahmed on kanald website

    • Gizem Yat
      Gizem Yat

      mahmed ali aynen neresi kötü ya iyiki bi böyle laf döndü herkes abarttı

  • Замир Турдукожоев
    Замир Турдукожоев

    youtube den 1 bölüm nasıl izleye biliriz

    • Замир Турдукожоев
      Замир Турдукожоев

      @Safiya Sadiqova teşekürler

    • Safiya Sadiqova
      Safiya Sadiqova

      You tobe də yoxdu Play stordan kanal D tv yükləyin ancaq Ordan baxmaq olur Kanad D tv nin dizilerini

  • P A
    P A

    Neden bu Türk dizilerii hepsi intikamm dan doğan aşk mevzulu?

    • Hüseyin Sönmez
      Hüseyin Sönmez

      Ne alaka ya

    • Aysel Cetin
      Aysel Cetin

      Baska konu bulamiyolarda ondan

  • Reyhan Harun
    Reyhan Harun

    Bence bu okan bi şeyler saklıyor kendi parmağı varmış gibi geliyor nedense bana yada maksadına ulaşmak icin azizeyi kullanıyor

  • Daina Mf
    Daina Mf

    👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻❤🔥

  • Shefa Valiyeva
    Shefa Valiyeva

    Vallahi taniyamadim Hande Erceli. Bravo! Helal olsun. Epey gelistirmis kendini 👏👏👏

    • RUKEN SAYHAN
      RUKEN SAYHAN

      Acı insanı olgunlaştırır🐤😔.. Annesinin kaybı onu baya etkilemiş ve karakterine yansıyor.. Hasbel - kader..

  • Sumeyye Gundogu
    Sumeyye Gundogu

    Yalnız öldü sanılan ikiz kesin balkanın oğlu, kuzey

    • Oyunların Mekanı
      Oyunların Mekanı

      Knk azizenin 1 bolumu yok mu

    • Merve topal
      Merve topal

      Nasıl yani azizinin kardeşi oludumu yani kayıp mi

  • pandora kutusu
    pandora kutusu

    Bebeklerden birini kaybettik diyor ya bence o kardeş yasiyor ilerde cikacak demedi demeyin

    • İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN
      İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN

      Saçların üzünə dağılıb süpürgə tək Toz-torpağı sovurur qaldırır külək Ərdoğan istəyir gəlsin mənə kələk Mən belə dünyanın nəyini sevim?

    • Servis Assa
      Servis Assa

      💗💟💗💟💗💟

    • pandora kutusu
      pandora kutusu

      @Resad Quliyev dogru diyorsunuz mantikli bence👍

    • Resad Quliyev
      Resad Quliyev

      Evet haklisin.Hatta Balkanin oglu sandiği Kuzey kaybettiği kardeşi olabilir belkide Azizenin

  • Black Man
    Black Man

    Hande gerçekten kendini geliştirmiş 💙

  • hande erçel
    hande erçel

    المسلسل يجنننن

    • hande erçel
      hande erçel

      @فيفي فيفي عزيزه

    • فيفي فيفي
      فيفي فيفي

      اسم المسلسل

  • hande erçel
    hande erçel

    💜💜💜💜💜💜

    • فيفي فيفي
      فيفي فيفي

      اسم المسلسل لو سمحتي

  • Kayra Ernesto
    Kayra Ernesto

    Hepiniz şiddete karşısınız dimi sözde, ama böyle iğrenç dizileri bayıla bayıla izliyorsunuz. İğrenç bir dizi bu daha başlar başlamaz şiddet ölüm, mafya, nelere özeniyorsunuz. Sizler dünyada iyi şeyler olmasını bekliyorsanız önce kendiniz karşı çıkacaksınız böyle dizilere, çıkacaksınız ki , o yapımcılar böyle diziler yapamayacak, insanlara kötülüğü aşılayamayacak, sevgiyi yayan diziler izleyin, Aşkı, dayanışmayı, yardımlaşmayı, aile sevgisini, Siz bunları besledikçe kötülük büyür. Neyi beslerseniz o büyür. Hayatınızda mutluluğu istiyorsanız böyle dizilere prim vermeyin.

    • Kayra Ernesto
      Kayra Ernesto

      Sağol ruhuma bir dayanak oldun

    • Kayra Ernesto
      Kayra Ernesto

      Bunu dolu olan birinden duysam ciddi üzülürdüm.

    • C e r e n
      C e r e n

      @Kayra Ernesto boşsun.

    • Kayra Ernesto
      Kayra Ernesto

      @C e r e n dünyada şiddeti tacizi kim haklı görüyorsa onlar kadar Suçludur ayrıca konudan konuya atlamıyorum Bana ergen demem de hoşuma gitti sağol

    • Kayra Ernesto
      Kayra Ernesto

      @C e r e n Ben o salak aşiret dizilerini izlemiyorum. Şiddet içeren dizileri de beğenmediğim için beyin yoksuluysam sonuna kadar beyin yoksunuyum. Hep öyle kalırım inşallah.

  • Fatma Arslan
    Fatma Arslan

    Hande'm. Kendi emeklerinle buradasın.

  • شهد البغدادية
    شهد البغدادية

    خرب ان ترجمة عربي ماكو ليش

  • xxpink4 xxpink45
    xxpink4 xxpink45

    Handenin oyunculuğu çok gelişmiş he

    • xxpink4 xxpink45
      xxpink4 xxpink45

      @Şehri Rengin öyle düşünüyor olabilirsin ☺

    • Şehri Rengin
      Şehri Rengin

      Hiç gelişmiş aynı helede bu dizide hepten sırıtmış ancak komedi aşk dizilerine yakışıyor

  • Deniz su Deniz
    Deniz su Deniz

    Şimdi yatan çocuk azizenin kardeşimi yada öldümu

  • Maliha Rahman
    Maliha Rahman

    Please upload with English subtitles I only understand those video which has English Subtitles Please please please please please please

  • Bombili Bilibom
    Bombili Bilibom

    Oyunculuğunu geliştirmiş

  • Se Hka
    Se Hka

    Bence köstebekliyi Okan yapmış ileriki bölümde çıkacak bir şeyler

  • BURGU& HANDE
    BURGU& HANDE

    رااااائع المسلسل

  • Fariz Mamedov
    Fariz Mamedov

    Boy dehset kinodu ureyim daraldi bele insanlar varmi boy

    • İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN
      İÇİMİZDƏKİ ŞEYTAN

      Zaman keçir xiyarlaşır insanlar Başda oturubdu cahil nadanlar Ayaq altda qalıb mənim tək canlar Mən belə dünyanın nəyini sevim?

  • Hazal Akkus
    Hazal Akkus

    Ben birşey anlamadım kardeşi oldu dediler ve bu yatan kim oluyor ?

    • beyza Özmen
      beyza Özmen

      İkizi vardı öldü doğumdayken bence diğer ikizi ölmemiş olabilir kuzey olabilir ikizi

    • Burj Khalifa
      Burj Khalifa

      İkiz cocuk heralde

    • Nargiz Uteshova
      Nargiz Uteshova

      umut yok yaşayacağına galiba

  • Rasim Qashumov
    Rasim Qashumov

    Ağlamaği hələdə bacarmir,neslihan ustadi o məsələdə

    • random random
      random random

      sanmıyorum

    • C e r e n
      C e r e n

      Sus lan

  • Sena Özdemir
    Sena Özdemir

    Hande ercel yalvarırım oyunculuğu bırak lütfen.. O kadar güzelsin ki git model falan ol olmuyor aşırı zorlama duruyo..

    • Dilek Kaya
      Dilek Kaya

      Kadında mimik denen birşey yok, robot gibi. Bütün sahne boyunca gözler faltaşı gibi açık sadece dudak kıpırdıyor.

    • Şehri Rengin
      Şehri Rengin

      @Sena Özdemir inşallah

    • Sena Özdemir
      Sena Özdemir

      @Şehri Rengin zaten reytingleri de berbatdı 10 bölüme kalmaz final olur.

    • Şehri Rengin
      Şehri Rengin

      Aynen katılıyorum aşırı zorlama hareketleri hiç olmamış diziye buğra gülsoyada yazık olmuş yakında final olur

    • Sena Özdemir
      Sena Özdemir

      @Duru Arslan bende seviyorum yalan yok sadece oyunculuğu bence iyi değil:) bazı sahnelerde kendini zorluyor ve buda bariz bir şekilde belli oluyor benim fikrimce:)

  • نسرين عراقية
    نسرين عراقية

    حلؤؤؤؤؤ مسلسل 🤗🤗🤗

  • Фатима Машаева
    Фатима Машаева

    Ya tam bolum nerde

    • Фатима Машаева
      Фатима Машаева

      random random anlamadim k D Hasan kusura bakma Ben Kazahistanliyim anlamiyorum k D

    • random random
      random random

      Фатима Машаева kanal d hesabında :(

  • b ü ş r a KRC
    b ü ş r a KRC

    Handenin o düşüşü beni yıktı ya çok geçirdi bize ♥

  • think wisely
    think wisely

    Hande'nin oyunculuğu çok gelişmiş harika bu sahnelerde

    • Rovsen Mecidov
      Rovsen Mecidov

      Hande zaten hep iyiydi çok kıskandılar o kızı..Hatırlasanıza Güneşin kızlarındakı oyunculuğunu.. Hande her zaman en yetenekli oyunculardan biriydi

    • Fight4Freedom
      Fight4Freedom

      Kiymet Kuzu Azize işte

    • Kiymet Kuzu
      Kiymet Kuzu

      hande kim

  • gece y
    gece y

    hande erçel epey geliştirmiş kendini valla helal olsun gözlerim doldu izlerken👏

    • Rovsen Mecidov
      Rovsen Mecidov

      Hande hep böyle güzel ve yetenekliydi zaten

    • Ami Rayano
      Ami Rayano

      Ayn

Напред
Ramo 10.  Bölüm
2:27:11
3,9 млн.
Medcezir 10.Bölüm
1:39:58
9 млн.
Gel Dese Aşk 1. Bölüm
2:52:47
2,5 млн.