KanalD

KanalD
KanalD
 

Türkiye'nin Kanalı

Коментари
  • Eda Ziyagil
    Eda Ziyagil

    Ay me saçma ya öldü o bebek! Birden ortaya çıkması çok saçma

  • Visual Art Melody
    Visual Art Melody

    Eğer birinin oyunculuğu konuşulacaksa bu kişi sadece FİKRET KUŞKAN olur.. 👏🏻👏🏻👏🏻

  • Диана Чахаева
    Диана Чахаева

    Ау где новая серия сегодня суббота🤨

  • Gunes İbrahimli
    Gunes İbrahimli

    Azərbaycandan səbirsizliklə gözləyirik.Hələki burada Seçkin Özdemir varsa.....

  • bala bala
    bala bala

    Niye varmediler 35 bolumi yayyna

  • sabir memmedzade
    sabir memmedzade

    Guzel olacak hi hi hi

  • Ve Ba
    Ve Ba

    Ne yaparsa yapsın onu seveceksin çok saçma bir cümle olmuş 👍🏻 severek takip ediyoruz.

  • Ogulcan Kuwandykova
    Ogulcan Kuwandykova

    En iyi romantik komedi dizi Her yerde sen 😍😍😍 En iyi cift Seldem♥️ diyenler

  • MD. Asif
    MD. Asif

    Nice

    • MD. Asif
      MD. Asif

      Nice

  • Yegane Rezayi
    Yegane Rezayi

    Hüsnü pilebol 😂😂😂

  • Possy Hegazy
    Possy Hegazy

    Kimsin sen oya?! Nadim’in sesi ile çok güzel Yaaaa 😂😍

  • Sevde Eroglu
    Sevde Eroglu

    Başak gelsin komik kız ☺

  • nimet nimet
    nimet nimet

    aslında kerem kendisini bırakır mı ceyda’ya 🤪

  • Albina Ukshini
    Albina Ukshini

    0:32-1:04-5:06-6:09

  • Albina Ukshini
    Albina Ukshini

    5:04

  • Albina Ukshini
    Albina Ukshini

    1:26

  • Albina Ukshini
    Albina Ukshini

    4:30

  • Albina Ukshini
    Albina Ukshini

    0:34-0:49

  • Albina Ukshini
    Albina Ukshini

    3:58-5:26-5:48

  • Albina Ukshini
    Albina Ukshini

    2:06-4:56

  • Albina Ukshini
    Albina Ukshini

    1:57-4:51

  • Emel Güney
    Emel Güney

    Sen kimsinki elif pisliksin ya

  • Cavitcan Yıldız
    Cavitcan Yıldız

    Cagatay al şunu sahip çık nerelerdesin

  • Sinan Akyün
    Sinan Akyün

    Ayça Bingöl yok burda hayırdır İNŞALLAH

  • ultimate gamer
    ultimate gamer

    Cem abimizin evi ilerde family strokes'a dönecek gibi görünüyor

  • Murad Mirzayev
    Murad Mirzayev

    Esas olan , simdi bu ozetsiz diye internete yuklenmesze burayı yıkmak gerekir. Artiq diziler TV den izlenmiyo yükleyin hemde bitdiyi anda👍😅

  • Ömer Aslan
    Ömer Aslan

    Yaa çok samimi bi aşktı gerçekten unutamıyorum sırf hileon için izledim zaten

  • Glosgow Rangers
    Glosgow Rangers

    Ya Hüsnü başkanım o nasıl kılıktır ôyle djskfbsknfkdnfjjd

  • Sadettin Vartolu
    Sadettin Vartolu

    02.22.2020 hala dinliyorum 👍👍👍

  • Sadettin Vartolu
    Sadettin Vartolu

    Güzel söylemişim 👍

  • Filiz Özmen
    Filiz Özmen

    Fatih bey ,yemeğe fazla malzeme ilave eden den 2 puan keserdi,ancak eskiden kesilmedi ,adalet sizce davranış sergilediniz

  • Melisaa toyy
    Melisaa toyy

    1:48 emre bizde aynı soruyu soruyoruz türk milleti olarak

  • Ulker Gunalan
    Ulker Gunalan

    Baş Rolde algı Eke olmalı onun için seyretmek istiyorum çünkü çok basarili oyuncu perşembe günü olmasın çünkü şansı olmaz

  • Seçelay Bilak
    Seçelay Bilak

    inşallah bu bölüm reytingler yüksek olucak eger olmazsa ozaman kesin final artik kaçış yok diziyi sevenler lutfen herkes izlesinki reytingler düşmesin lütfen reklamlarda bile kanal değiştirmeyin

  • Seçelay Bilak
    Seçelay Bilak

    yatıp kalkıp dua ediyorum bu bölüm oyle bir izlesinki reytingler yüksek olsun dizi devam etsin tek izledim dizi ya hiç bitmesin

  • Leyla Gül
    Leyla Gül

    Harikasın Ceren kim tutar seni 😄 Ceren ( O Hayat Benim ) dizisindede rolünün hakkını vermişti 👍

  • Melkina Huskić
    Melkina Huskić

    Yakında bir sürü yeni dizi başlicak... Öğretmen, Hizmetçiler, Yeni Hayat, Gel Dese Aşk... bi durun yaa şimdi de baya dizi kalabalığı yaşiyoruz🤣😁.. bunlar başlayinca kim bilir ne olucak🤔🤔🤓

  • Muhammet Narin
    Muhammet Narin

    Oya kimden için diyo biz kardeşiz diye

  • Inma España
    Inma España

    Donde puedo ver la nobela español o sustitulada grasias

  • Donbuk Donbuk
    Donbuk Donbuk

    Çok iyi🦄🦄🦄

  • Tekin Özkurt
    Tekin Özkurt

    Seçkin özdemir varsa tutmaz adam girdiği her işi batırıyor iyi bir oyuncu ama şansı mı dönmüyor ne

  • anna solovio
    anna solovio

    САМЫЙ КРАСИВЫЙ МУЖЧИНА ПОЕТ ОЧЕНЬ КРАСИВУЮ ПЕСНЮ, ГЛАЗ НЕ ОТРОВАТЬ ОТ БАРЫША-КРАСАВЫ !!!

  • Melek Cetin
    Melek Cetin

    Timucin rolune cok guzel gitmis.Dolap dereli daha iyi oturttu rolunu. Diger ikisi icin ayni seyleri diyemiyorum. Emanet gibi duruyor rolleri ustunde.

  • Emrah Arslan
    Emrah Arslan

    Arkadaşlar bu nedir yahu nerden izleyeceğiz biz bu 8. Bölümü, böyle kanalın.. kendi sitesinde bile yok. Tepki mepki Bi şey atın tükürün kanalın duvarına işeyin yada şuraya biri yazsın bu bölümleri nerden izleyeceğiz

  • Tyrkisk Sivasspor sevdasi
    Tyrkisk Sivasspor sevdasi

    Tarik survivor hapiste degil Like abonne istiyom zeliha sevgilisi suevivor

  • İsa Alay
    İsa Alay

    Ayşe gururlu ama neden yüzsüz! Ayşe'nin yaptığı bütün hataları, kerem kat kat yaptı. Arkadaşlar aşk dediğimiz şey bu değil. Önce nefret edip, sonra aşık olmak değil, veya soğuk davranip daha çok yakınlaştırmakda değil. *1. bölüm den berri izliyorum, şu son 10 bölüm kadar rezil bölüm görmedim.*

  • Sinan Levent
    Sinan Levent

    hüsnü coban suat simdi mezarinda diyordu hüsnü bunu bana nasil yaptin hüsnuüuüuü kemiklerimi sizlattin husnüüuuuuuuum

  • Hosna Majidi
    Hosna Majidi

    Aferin Ayşe yürü be 👏👏👏👏

  • GECE HAYATI
    GECE HAYATI

    Karekter olarak mükemmel bir adam naif ince karekterli çok duyarlı düzelir Allah’ın izniyle

  • The King The King
    The King The King

    please make ceren with nadim /that is good for us and you

  • Davut can
    Davut can

    Ev cağazım ev cağazım hani benim hal cağazım 🍁

  • The King The King
    The King The King

    this drama is made in india how ceren her baby is back that is impossible that is so bad and not real oya is so bad please oya is out from this drama please

  • mustafa Onder
    mustafa Onder

    0.38 de kamera var aynadan gözüküyor 🔎🔎

  • Vuqar Cəfərli
    Vuqar Cəfərli

    Filmin sonunda hüsnü gay olucak😅

  • arkasokaklarfantv
    arkasokaklarfantv

    Engin Müdür 500. Bölüm Oldu.

  • Selen Su
    Selen Su

    Nedim ceren♥️

  • Alparslan Gün
    Alparslan Gün

    Kemer kemer çok sıkı..😂😂

  • Alparslan Gün
    Alparslan Gün

    Final yapmadan kaybolup gidecek bir dizi daha tutmaz..

  • Berkay Akıncı
    Berkay Akıncı

    Hüsnü operasyonlara geri döndü

  • Derya Efe
    Derya Efe

    Bence kiz cok ünlenmeye basladi, cökertmeye calisiyorlar

  • Ahmet gümüş
    Ahmet gümüş

    Hhh

  • Mekan sıfır6
    Mekan sıfır6

    Dizi ateş ediyor ateş...Hep böyle dolu dizgin devam Hekimoğlu seviliyorsun...👏👏👏

  • Eldar Nagiyev
    Eldar Nagiyev

    Lan ne zeman biticek ya

  • Aram Roni
    Aram Roni

    00:06 Ay götüm hahah

  • Elif Özcan
    Elif Özcan

    Saçma sapan bir dizi yolda...

  • Ceylan Han
    Ceylan Han

    Final istiyoruz

  • Ceylan Han
    Ceylan Han

    Mümtazı da getirin tam olsun

  • Sahibe Memmedova
    Sahibe Memmedova

    Cemre de mumtazin cocugu cikmazsa ben takla atacagim bunu oya biliyor ve nedimi cemreden uzak tutmaya calisoyo

    • XtheXownerxofxearth
      XtheXownerxofxearth

      O zaman Cenk de kardeş Cemreyle 🤔😂😂😂 Ceren Nedimle de Cenk lede evlenebilir Cemre evlenemez🙄😂🤣🤣

  • Fatih Coşkun
    Fatih Coşkun

    2:36 Allah koru yarabbi😂😂

  • Burak Ekinci
    Burak Ekinci

    Arkadaşlar benim oyuncu kuzenim vardi afilli aşkta oyniyacaktı FINAL veriyoruz diye oymadi. Reytingi artirmaliyiz acilen

  • Fatima Bark
    Fatima Bark

    cenk 💛 cemre seviorum miliolar insalar ceren alah senin benar versi👎👎👎👎

  • Ada 0
    Ada 0

    5 gun sonra namaz kilacaktik kac yil oldu cocuklari bu hale getiren bir halka da biziz

  • van gogh
    van gogh

    Algı Eke için bakacağım

  • The Archer
    The Archer

    cansu da gelse eski ekip toplanmış olur :’)

  • Derya Efe
    Derya Efe

    Hep ayni yerde kesiyorsunuz devaminda ne diyor ?

  • punisher punisher
    punisher punisher

    TARIK OLMAYINCA AKSIYON YOK USTAT SURVIVORDA YARGI DAGITMAYA GITTI ŞAMPIYON YAPTIKMI ÜSTATI TEKRAR ARKA SOKAKLARDA GÖRCEZ YENI SEZONDA TARIKLA DEVAM

  • Sinan'la beraber
    Sinan'la beraber

    Yine bomba

  • Barbara Riquelme
    Barbara Riquelme

    Ceren ya 😭😭😭

  • AB g
    AB g

    when is going to start?

    • Ömer Güneş
      Ömer Güneş

      March

  • Aynur Murat
    Aynur Murat

    Yine izlenmez saçma bir bölüm olacak haftaya bakıcaz artık.. Belki böyle böyle bırakırım takip etmeyi de kurtulurum🙋🏻

  • sjsjsjsısı sjsjskskskkss
    sjsjsjsısı sjsjskskskkss

    O kadın şeyma subaşınamı benziyo mesutun yanındaki banamı öyle geldi

  • Melis Sena
    Melis Sena

    Cook güzel yaa 😥😍

  • Shahd Ahmec
    Shahd Ahmec

    معلش اسم المسلسل

  • cream mocha
    cream mocha

    Ben burnumdan nefret ediyom surekli dalga geciyolar 18ime girdigim gun esnetik yaptircam

  • zeynep scherbatsky
    zeynep scherbatsky

    8. bölümün tekrarı normalde cuma gecesi gözüküyor yayın akışında ama başka dizi vermişsiniz ve youtube'dan 8. bölümü kaldırmışsınız abi özür dilemek gibi bi hata yapmayın ortada özür dilenecek veya bölümün kaldırılmasına sebep olacak bir şey yok. asıl sizin her yerde inadına 8. bölümü paylaşıyor olmanız lazım... insanlar kimin haklı olduğunu biliyor lütfen geri çekilmeyin lütfen.

  • Lona M.S
    Lona M.S

    😍😍😍

  • sevil özbek
    sevil özbek

    hüsnüye neden hep topik tarzı roller veriliyo acaba:)

  • yunus emre
    yunus emre

    kuru fasülye pilav cacık üçlüsünü özledik beeeeee keşke farklı bi konuyla tekrar başlasa :)

  • Cansu Baştan
    Cansu Baştan

    Algı eke neden hiç yok

    • Ömer Güneş
      Ömer Güneş

      Evet ya. Onu görmek istiyordum ben de

  • Olumcul Darbe
    Olumcul Darbe

    Cok uzuldum.Derdini veren ALLAH dermanini unutmaz INSALLAH.

  • Gece gözlüm Mühürüm
    Gece gözlüm Mühürüm

    Kuzey yıldızı var ya neden cumartesi ye alındı ki 🤔🤔

  • Narin Yalcin
    Narin Yalcin

    RAMOOO MURAT VE ESRA

  • Sukran Demirci
    Sukran Demirci

    Bence bu dizi tutmaz

    • nikos litas
      nikos litas

      😂 😂 😂 😂 😂

  • Rabia Karadağ
    Rabia Karadağ

    Kadının olayı dalga geçmek ne boş insanlar insanlar ya a

  • vuska qenberzade
    vuska qenberzade

    İnsAllah kovusur yavrusuna her ne etsede bir annedir ve her kes acisini dile getirmez Ceren yavrusunun intikamini almak icin yapir ne yapirsa pis yaxsi annelik gorevini boyle yapir oda sevmiyordum cereni ama simdi anlamaga basladim kizi

  • BahriCan
    BahriCan

    Bune la her babasıyla kavga eden doktor oluyorsa babamla kavga edicem valla

  • doka djordjevic
    doka djordjevic

    Sweeties 🤗💞🔝

  • Sarı Lacivert
    Sarı Lacivert

    Eh be kızım be eh be kzım be Suat ... Suat’ını skymmm Çoban : ))

  • Erkut03 20
    Erkut03 20

    Behzat Bey😂😂😂🤣😅

  • flz flz
    flz flz

    Anormal birşey yokki bu bir gaf degilki neden bu kadar abartilms Gala dialogu. hiç adil degil bu denli yuklenilmesi.Kaldiki Soylediginz Cumlenin akabinde zaten açıklamaniz yeterli yerli yerince olmuş.Filme verilen emeğin şartlarından gercekciliginden zorluğundan vs dem vurulms.Sahsm adina İsyerinde asiri emek verilen günün sonunda Günün nasıl gectigiyle alakali ayy çok eglendim.cok eğlenceliydi denirmiki.Gayet dogaclama bir konuşma gerçekleştirmişsnz.Olabildigince dúz.Sade.Sahte tavırların lüzumu yokki ayrıca.Sakiz yapmaya malzeme arıyorlar.Cok saçma.Sizi seviyoruz.👍💌